Za společnost Owox vystoupí Andrey Sukhovoy a Mariia Bocheva, kteří jsou toho názoru, že last-click atribuce to má za sebou, a pokusí se vám nastínit, jakým směrem se bude moderní analytika ubírat. Představí také zcela nový atribuční model, který hodnotu rozděluje mezi zdroje na základě mikrokonverzí a transakcí pomáhající zákazníky posouvat napříč nákupní cestou.
(Prezentace bude v anglickém jazyce bez překladu)
Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.
Andrey má bohaté zkušenosti, které získal při spolupráci s významnými klienty v oblasti elektronického obchodování. Pod jeho vedením bylo založeno oddělení analytiky a společnost OWOX se stala prvním prémiovým poskytovatelem služeb Google Analytics (Google Analytics Premium Reseller) na území SEEMEA. Je odpovědný za řízení digitální analytiky a Business Intelligence, vývoj a realizaci strategií a poradenství klíčovým klientům.