Určitě jste měli tu čest, setkat se s prodejcem, který vám nabízel nějakou službu, ale vy jste měli pocit, že úplně nerozumí tomu o čem mluví. Často jsem se s tím setkal právě v naší branži, kde je neznalost obchodníka o to horší, že tím utrpí projekt klienta, který může klientovo podnikání negativně ovlivnit i po několik let.
Podle našeho názoru jsou obchodníci nejslabší článek celého webového projektu, a proto jsme se rozhodli celé obchodní oddělení zrušit. Chtěli jsme zkrátka slibovat pouze reálné termíny a reálnou funkcionalitu webu a to za ceny, za které je chceme dělat.
Zamysleme se společně nad smysluplností obchodního oddělení i ve vaší firmě.
Štefan se tvorbě webu a internetovému marketingu věnuje již 10 let, od roku 2009 se naplno věnuje klientům ve své agentuře CRITICAL WORKS (původně Extra-web), kterou spoluzaložil. Jeho specializací je internetový marketing. Mimo něj se stará i o nové akvizice.
Právě vydává vlastním nákladem knihu s názvem „Kritický pohled na web“, která se věnuje problematice výběrových řízení v oblasti webu.