Nástup nové generace, která sleduje své idoly na YouTube a sociálních sítích změnila typ komunikace nejen pro nadnárodní firmy. Tato generace je více imunní vůči klasické reklamě a doručení určité nabídky pro ně musí být dostatečně zajímavé a kreativní. Značky se tak začaly spojovat s youtubery, blogery a influencery. Jak lze vytěžit z tohoto potenciálu a jaké typy spoluprací fungují? Co mladá generace nejvíce využívá za platformy a kde je největší interakce?
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.