Hypoteční byznys je extrémně konkurenční a zahájení komunikace s klientem až v okamžiku, kdy hledá toho správného poskytovatele hypotéky, už je často příliš pozdě - pokud nechcete jít cestou nejnižší ceny. Proto pomocí obsahového marketingu cílíme na potenciální klienty již mnohem dříve, než sami hypotéku hledají. Proč to děláme, jak to děláme a co jsme se naučili, prozradí marketingová ředitelka Hypoteční banky Kateřina Krásová.
Kateřina Krásová začala získávat pracovní zkušenosti v Direct Pojišťovně – nejprve jako Risk Management Coordinator, poté na pozici tiskové mluvčí a PR manažerky. Následně pracovala jako tisková mluvčí Hypoteční banky, pozici manažerky komunikace a tiskové mluvčí pak vykonávala i v Plzeňském Prazdroji.
V současné době působí jako marketingová ředitelka v Hypoteční bance. Na této pozici je zodpovědná zejména za přípravu marketingové a komunikační strategie banky, reklamní kampaně, public relations a interní komunikaci.