Jaký přínos má mobilní aplikace pro Slevomat a podle čeho jsme poznali, že dozrál čas na její výrobu? Co děláme pro to, abychom k aplikaci přitáhli pozornost zákazníků? Jak zákazníky motivujeme ke stažení a jak jim pomáháme překonat typické bariéry při instalaci? Jak využíváme feedback od uživatelů a jak ho využíváme pro rozvoj aplikace? Jak aplikaci chytře propagujeme? To vše prozradí vedoucí mobilního týmu ve Slevomatu, Michal Bilka.
Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.