Jak proniknout do srdcí mladých žen

Přednáška

Olympus za poslední pětiletku ušel pořádný kus cesty. Trh, kterému dříve dominoval, začaly postupně válcovat stále kvalitnější chytré telefony. Olympus se tomu však dokázal přizpůsobit a posunul těžiště od produktů pro masy směrem k prémiovému zboží milovaného zejména mladými ženami. Pro představu, fotoaparátu, který býval z 80 % mužskou záležitostí, se rázem prodává 70 % ve prospěch něžného pohlaví a ve výrazně větším množství. Velkou zásluhu v tom sehrála nevšední spolupráce s blogerkami a youtuberkami. Olympus jim poskytl své produkty, profesionální podporu i zázemí a zázrak byl na světě. Pokud vás zajímá, kudy vedly jednotlivé kroky na cestě za záchranou a které překážky bylo potřeba překonat, nenechte si ujít přednášku marketingového manažera Josefa Olšavského.

Přednášející