Olympus za poslední pětiletku ušel pořádný kus cesty. Trh, kterému dříve dominoval, začaly postupně válcovat stále kvalitnější chytré telefony. Olympus se tomu však dokázal přizpůsobit a posunul těžiště od produktů pro masy směrem k prémiovému zboží milovaného zejména mladými ženami. Pro představu, fotoaparátu, který býval z 80 % mužskou záležitostí, se rázem prodává 70 % ve prospěch něžného pohlaví a ve výrazně větším množství. Velkou zásluhu v tom sehrála nevšední spolupráce s blogerkami a youtuberkami. Olympus jim poskytl své produkty, profesionální podporu i zázemí a zázrak byl na světě. Pokud vás zajímá, kudy vedly jednotlivé kroky na cestě za záchranou a které překážky bylo potřeba překonat, nenechte si ujít přednášku marketingového manažera Josefa Olšavského.
Dveře do světa marketingu otevřela Josefu Olšavskému společnost Nestlé, nyní ale již čtrnáctým rokem řídí marketingové aktivity Olympusu pro Českou republiku, kde je mj. zodpovědný za marketingové kampaně, věrnostní program Můj Olympus, chod oficiálního e-shopu a správu sociálních sítí. Kromě toho se se svou kolegyní poslední 3 roky věnuje spolupráci s českými a slovenskými blogerkami a youtubery, kteří se zaměřují především na oblast fashion, lifestyle a beauty.