Byznys model Jablotronu je specifický tím, že decision makerem je v drtivé většině montážní technik, což značně komplikuje komunikaci se spotřebiteli. Jablotron se jim přesto dokázal dostat tak blízko, jak je to jen v dnešní době možné. Díky skvělému byznys konceptu spočívajícímu v mobilní aplikaci využívající IoT získal Jablotron nejsilnější marketingový nástroj pro komunikaci s desítkami tisíc koncových zákazníků. Tento inspirativním příběh představí Managing Director, David Beneš.
David Beneš je výkonným ředitelem společnosti Jablotron Alarms a.s. Ve firmě působí od roku 2010, kdy byl pověřen vybudováním webového produktového portálu, který se pod jeho vedením rozvinul do mobilní a webové aplikace MyJABLOTRON obsahující moduly pro koncové uživatele, montážní partnery i distributory. Aplikace slouží zákazníkům pro ovládání, sledování a správu produktů Jablotronu, ale je i významným komunikačním kanálem ke všem cílovým skupinám firmy.
Následně působil v Jablotronu jako ředitel Produktového úseku zodpovědný vedle rozvoje aplikace i za produktovou strategii společnosti a řízení vzniku produktů napříč jednotlivými fázemi vývoje až po uvedení výrobků na trh. Celá jeho profesní historie se točí okolo zabezpečovací a monitorovací techniky, což mu umožnilo poznat produkty a služby v oblasti bezpečnostních technologií ze všech úhlů.
IT a moderním technologiím se věnuje i ve svém volném čase. Zajímá se hlavně o nové trendy, které mají reálný význam a přínos pro uživatele. Pravidelně se také účastní odborných konferencí.