Obsah je král - přestaňte papouškovat a dělejte něco. Filip Černý představí případovou studii, kde ukáže jak si poradit s „Nákupním rádcem“ na e-shopu. Ukáže vám, jak celý projekt navrhnout, realizovat a měřit jeho výsledky. Kytary.cz nebaví vyrábět obsah „jen“ pro roboty vyhledávačů, tvoří všechno především pro zákazníka a díky tomu navazují dlouhodobé vztahy a plní obchodní cíle firmy. Pokud vás nebaví otřepané fráze SEO šarlatánů a věštění z křišťálové koule, tak rozhodně přijďte a poslechněte si, jak to chodí v praxi.
Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč).
Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.
Jan pracuje od roku 2014 pro kytary.cz, kde se věnuje převážně marketingové komunikaci, web copywritingu a komunikaci na sociálních sítích. Snaží se vymýšlet nové způsoby prosazování značky v hudebním průmyslu.