Jste přesvědčeni o efektivitě svých online kampaní? Já nikdy nejsem! V Alza.cz stále hledáme způsoby, jak si zkazit radost z „výborných výsledků“. Proč? Protože víme, že skutečnost opravdu není tak růžová, jak se může zdát. V krátkosti se podíváme do zákulisí naší kuchyně, kde si vaříme vlastní atribuční model, který rozhoduje o „chuti“ jednotlivých zdrojů. Recept není nijak komplikovaný a vyzkoušet ho může každý.
Radomír před 9 lety nastoupil do společnosti Seznam.cz a otevřely se mu tak dveře do světa onlinu, pro něj dříve neznámé. V týmu Skliku se od optimalizace PPC kampaní, přes školení posunul až k vedení vlastního týmu. Po 4leté působnosti se rozhodl pro změnu a oblékl zelený dres reklamní agentury H1.cz. Zde jako PPC konzultant spravoval PPC kampaně středních a velkých klientů. Po roce „barva“ zůstává, ale společnost na vizitce mění jméno na Alza.cz. Opět zde zaštiťuje PPC tým a v současnosti se v Alza.cz zabývá především problematikou vyhodnocování online kampaní a tvorbou atribučního modelu.