Zajímá vás, jak se chovají na internetu psi, kočky nebo hlodavci? Asi stejně jako offline. Důležití jsou opravdu jenom jejich páníčci.
Změnili jsme design a logiku webové prezentace, abychom mohli lépe pracovat se značkou na skoro 60ti trzích světa. Jak takový projekt probíhal a probíhá? Jak ovlivňuje značku a jak byznys? Šel bych do toho znovu? To vše v mém vyprávění.
Marketingem se baví už 12 let. Po práci s českou značkou brýlí Relax ochutnal poprvé petfood ve společnosti Mars (launch Profilum, kick pochoutky Pedigree). Pak si vyzkoušel být kavárenským povalečem. Nabuzený šálky kávy Tchibo, Davidoff a Jihlavanka se podílel na tvorbě CEE strategie značek. Díky působení na pozici Senior Brand Manager a později Head of Marketing v Seznam.cz se stal na více než 4 roky součástí českého internetu. V roce 2014 se vrátil do petfoodu jako Marketingový ředitel české společnosti VAFO Praha s.r.o., která své značky Brit, Carnilove nebo Petit prodává úspěšně nejen na tuzemském, ale i na dalších 55ti exportních trzích.