Marketing dnes dělá na mnoha místech až příliš mnoho lidí, kterým ujíždí, nebo ujel vlak. V lepším případě si uvědomují, že jim samotné zakoupení drahých reportingových nástrojů situaci nezlepšuje. V tom horším případě spokojeně koukají na generické koláčové grafy. V tom nejhorším případě se ostatním jen chlubí, že nástroj mají.
Marketingová metoda věštění ze skleněné koule spolehlivě přestává fungovat a na mnoha místech prostě nikdo neví co dělat dál. Věřte mi. Už více, než 4 roky pomáhám s daty nejrůznějším firmám. Tedy, těm osvíceným firmám, které už si ten problém alespoň přiznaly.
Z mé přednášky si neodnesete seznam konkrétních postupů k řešení vašich každodenních problémů. Rád bych vám nicméně zase o něco více pootevřel oči v rámci přemýšlení o tom, k čemu jsou ta data vlastně dobrá a jakou pozici by měla mít vzhledem k vaší marketingové strategii.
Již při studiích začal pracovat jako projektový manažer v internetových agenturách, kde se věnoval převážně online marketingovým aktivitám. Touha po něčem novém a více technickém ho zavedla do Keboola, kde pracoval jako BI Solution Architect na mezinárodních projektech i pro progresivní české firmy. Nyní se pyšní postem Data Evangelist v rohlik.cz a rád občas přednáší na datových workshopech Datagirls.