Korporátní web se pomalu a jistě stává podobným přežitkem, jakým byl již před deseti lety profil společnosti ve Zlatých stránkách. Dnešní uživatel v tom má jasno - interakci se svým poskytovatelem čehokoliv vyhledává tam, kde je mu to přirozené a příjemné, což korporátní weby rozhodně nejsou.
V rámci své přednášky se s vámi podělím třeba i o to, které digitální kanály dnes používá Česká spořitelna k docílení přirozenější komunikace se svými zákazníky a o předpokládané trendy časů budoucích.
Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.