Chcete vědět jak a proč děláme v Heurece uživatelský výzkum, A/Bčka? Jak to kombinujeme dohromady, s jakými výsledky a proč tak často říkáme NE! Tak si mě přijďte poslechnout.
Slavík, jak se mu říká, pracuje pro Heureku od roku 2013 na pozici šéfa produktového oddělení. Společně se svým týmem udává směr a rozvíjí celou službu tak, aby co nejvíce odpovídala potřebám zákazníků. Chce dělat tu nejlepší službu pro uživatele. Momentálně se věnuje především rozvoji přímého nakupování na Heurece.
Vystudoval Nová média na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a před nástupem do Heureky čerpal dovednosti například v Seznamu.
Má dvě neposlušné děti a ve zbytku svého času se věnuje hraní strategických her, Krav Maze či cestování. Miluje nové technologie a rád se nechává inspirovat chytřejšími kamarády u piva.