Hlavním cílem ČMSS v on-line prostředí je sběr kontaktních leadů pro naši obchodní síť. Zároveň si ale chceme hýčkat naši značku, a proto trváme na tom, že oddělování brandových a výkonových cílů nedává v našem případě smysl.
Podíváme se na dvě rozpočtově i exekučně velice odlišné kampaně, které přinesly i pro nás coby zadavatele překvapivé výsledky.
Povíme si, co přispělo k jejich úspěchu, a nakonec i to, proč už v nich nepokračujeme.
On-line marketingový specialista, překladatel a třetiřadý herec. Všechny tři oblasti se pokouší propojovat ku vzájemnému i vlastnímu prospěchu.
Po studiu Filozofické fakulty Univerzity Karlovy působil v digitální agentuře, kde pracoval zejména pro různé pivní značky. Následně přestoupil do korporátní sféry.
V ČMSS se snaží nasadit digitální komunikaci Lišky lidskou tvář.