V dnešní době obří konkurence v e-commerce má každá výhoda cenu zlata. Pokud nemáte pojem o tom, co je Long tail, dimenze katalogu, dynamické URL či crawl budget, přijďte na naší přednášku a získejte náskok před obchodními soky. Inspirujte se, jak pořešit filtraci v katalogu a skládání URL tak, aby se to líbilo nejen vyhledávačům. Nakonec vám řekneme, jak jsme se s tím poprali my a jestli to dobře dopadlo.
Martin se zabývá v PragueBest analýzou chování návštěvníků webů a e-shopů, pomáhá navrhovat nové projekty od specifikace po wireframes na základě výzkumů, ať už se jedná o dotazníky, nebo data z analytických nástrojů.
Aleš se v digitální agentuře PragueBest věnuje už šestým rokem tvorbě a řízení projektů. Za tu dobu poslal do světa desítky online řešení a zásadně se podílel na tvorbě produktů agentury. Mezi jeho nejvýznamnější klienty aktuálně patří Centrum FotoŠkoda a Elnino parfum.
V současnosti se nejvíce zabývá e-shopy a klientskými aplikacemi na míru, a když zrovna není v práci, najdete ho nejspíš na nějakém gastrotripu.