Case study: Mailkit engagement score
O potřebě personalizace a segmentace v e-mailingu se hodně a všude mluví, reálná praxe je však většinou velmi vzdálená.
Mailkit engagement score představuje možnost, jak na základě dat, získaných z reakcí příjemců na e-mailing, jednoduše a především účinně segmentovat databázi příjemců.
Ve své přednášce představím nejen konkrétní výsledky kampaní z Lékárna.cz, ale i konkrétní postup, jak lze v řádech sekund účinně rozsegmentovat databázi příjemců právě pomocí Mailkit engagement score a následně doručovat relevantním příjemcům relevantní obsah a díky tomu zvýšit úspěšnost e-mailingu.
Vítek již přes 2 roky v rámci Mailkitu komunikuje s českými, především e-commerce společnostmi a pomáhá jim zlepšit výsledky e-mailingu. Díky pravidelné komunikaci se společnostmi různých velikostí a různých zaměření napříč celým českým e-commerce spektrem, má poměrně jasnou představu o tom, s jakými problémy se v oblasti e-mailingu potýkají, a jak se dají řešit. Do Mailkitu přivedl společnosti jako Parfums.cz nebo Lékárna.cz - právě konkrétní výsledky z Lékárny.cz budou i obsahem jeho prezentace.