Využití behaviorálních dat a přesah e-mailového kanálu do oblasti remarketingu jako vítaný doplněk tradičních retenčních a akvizičních kampaní. Snadné využití nejen ve fashion brandu. Ukážeme vám kampaně od výsledku přes logiku, začlenění do struktury komunikace až po vysvětlení proč je vhodné zmírnit tlak na zákazníky a mailingem zasáhnout správné zákazníky s neobtěžující frekvencí.
E-mailingový specialista v konzultační společnosti ACOMWARE. Internetovou profesní kariéru zahájil na pozici webmastera, později se zaměřil rovněž na analytiku a webovou architekturu. Omezené možnosti odborného rozvoje v internetové agentuře jej záhy přivedly do společnosti MAKRO Cash&Carry ČR na pozici specialisty zodpovědného za přípravu a distribuci newsletterů. Zde si jej vyhlédla agentura ACOMWARE, v níž se zabývá komplexním řešením problematiky e-mailingu – od návrhů přes kódování, grafickou úpravu a e-mail marketing až po technické aspekty rozesílání hromadných zpráv. Je držitelem nejvyšší certifikace IBM Marketing Cloud a úzce spolupracuje na vývoji pro XQ:Maileon. Publikační činnost rozděluje mezi vlastní blog a odborné portály, znalosti předává rovněž na specializovaných školeních a přednáškách. Od roku 2014 je členem poroty soutěže WebTOP100, v letošním roce se stal odborným garantem konference Emailing 2020.
David je v UrbanStore zodpovědný za cokoliv, co zavání e-commerce. Má na starosti především vývoj webu, logistiku, marketing a v neposlední řadě hledání synergií mezi e-shopem a klasickým retailem. V současné době se baví přípravou jazykových mutací e-shopu a plánováním vstupu na zahraniční trhy.