Ačkoliv nikdo z naší agentury neumí správně napsat ani Segedín, pustili jsme se do správy výkonnostních kampaní v maďarském jazyce. Máme za sebou první čtvrtletí, které pro klienta bývá okurkovou sezónou, přesto se nám podařilo dosáhnout zajímavých výsledků: na web jsme sice oproti 3. kvartálu loňského roku přivedli o mnohem menší návštěvnost, vygenerovali jsme z nich ale daleko vyšší tržby. Na případové studii vám ukážu, jak se nám to podařilo.
Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.
Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.