Kampaň Milionové dárky od SAZKAmobilu byla v roce 2015 druhou nejefektivnější online kampaní v segmentu telekomunikace & IT – ocenila ji tak porota soutěže Internet Effectiveness Awards 2015, která dlouhodobě vyhledává a oceňuje nejpřínosnější projekty českého digitálního marketingu. Dozvíte se, jak jsme se v SYMBIU vypořádali s jedním z nejsložitějších briefů a jaká konkrétní čísla se skrývají za překonáním cílů kampaně o 327 %.
Honza je producentem a zakladatel videoprodukce agentury SYMBIO - SYMBIOgraf. V ní dnes připravuje videoobsah pro ty největší značky na trhu (Radegast, Kofola, Ahold, Sazka, ČSOB). Současně je i členem kreativního studia Družina, které se zabývá tvorbou veřejně prospěšných kampaní. Kromě více než desetileté zkušenosti v reklamě a marketingu má za sebou i dva roky zkušeností ve filmových společnostech v Austrálii. Jako Production Manager a Account Director působil i v agentuře AVANT a MARK/BBDO. Jeho profesními hodnotami jsou osobní přístup, upřímnost a odhodlání.