Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Creative Dock má za sebou přes 30 postavených startupů a klíčem k jejich budování je ucelená metodologie, která začíná designem propozice, pokračuje testováním a končí samotným vývojem startupu. Martin Pejša bude mluvit o tom, jakým způsobem je do této metodologie zakomponován i koncový uživatel, aby to nikdy nedopadlo tak, že se v naší startupové bublině plácáme po ramenou, ale na trhu je realita úplně jiná.
Majitel a výkonný ředitel
Martin Pejša založil a vede Creative Dock. Před tím roky pracoval ve velkých firmách, naposledy jako obchodní ředitel ve Vodafone CZ, kde vedl více než 1 000 lidí v obchodech a call centrech. Pak ale prodal byt, vzal veškeré úspory a slibně rozjetou korporátní kariéru vyměnil za podnikání. Postupem času se díky Martinovu uvažování stalo z Creative Docku místo, kde vznikají startupy na objednávku velkých firem i startupy vlastní. Po čtyřech letech Creative Dock přivedl na trh 30 startupů a pracuje zde přes 250 lidí.
Bankovnictví prochází v posledních letech čím dál intenzivněji masivní digitalizací, ostatně raketový nárůst počtu fin-tech orientovaných startupů je toho jasným důkazem.
V rámci své přednášky se dotknu klíčového bankovního buzzwordu – „inovace“. Podíváme se společně na to, jakým způsobem pomáhají start-upy inovovat finanční sektor, proč je na západě standardem intenzivní spolupráce velkých bank a fintech startupů, a kdy se podobné situace dočkáme v ČR.
Founder/CEO
Michal dohromady s týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně. Do banky Baclays Capital nastoupil po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College. Po celkově 11 letech v zahraničí (USA, Rusko, Anglie) se vrátil v roce 2013 do České republiky, kde společně s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. V zádech se silnými investory – Enern, Miton a Partners – obsloužila firma 200 tisíc Čechů a představila inovativní platební metody, jako například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. S plánovaným vstupem nového investora připravuje Michal společně s týmem expanzi na trhy východní Evropy. Fakt, že Twisto mění zavedené pořádky ve finančních službách potvrzují ocenění, která firma získala. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů. Tým stojící za Twistem získal také ocenění na prestižních evropských konferencích MPE v Berlíně a Wolves Summit v Polsku, kde dokonce bylo Twisto ohodnoceno jako nejlepší evropský startup roku 2016.
Trh s potravinami je jedním z největších, nejdůležitějších a zároveň také nejméně transparentních trhů jaké známe. Drtivá většina spotřebitelů nedokáže určit kvalitní potraviny a stává se rukojmím výrobců a jejich marketingu. Komunitní platforma Foodgroot.com si dává za cíl změnit tuto ponižující situaci jednou provždy. Digitalizace, indexace, rating a ranking ve všech kategoriích potravin a zpřístupnění těchto informací veřejnosti pomocí jednoduché open data aplikace, je novou revolucí, která od základů změní trh s potravinami.
Digitální marketéři, buďte připraveni čelit masové vlně informovaných spotřebitelů a novým příběhům o nekvalitních potravinách v místě, které bývá označováno za “potravinové smetiště Evropy”.
Zakladatel
Petr je inovátor a zakladatel několika startupů. Zachoval za sebou výraznou stopu v několika předních reklamních agenturách a momentálně působí jako šéf inovací v Creative Docku. Připravoval prezidentskou kampaň Marka Hilšera a v posledních letech se věnuje startupu Foodfroot, který se zabývá rozkrýváním kvality potravin. Petr má v soutěži WebTop100 na starosti kategorii Startup.
Cross-channel přístup k marketingu bourá zavedené postupy a pravidla. Zdaleka v něm nejde jen o pokrytí více různých kanálů nebo sjednocení reklamního sdělení. Mění se zcela způsob přemýšlení nad plánovanou komunikací, klade mnohem vyšší nároky na jednotlivé zapojené specialisty a jejich přesah do dalších oborů, v nebývalé míře zapojuje do práce data, nástroje a automatizaci. Pojďme si na řadě konkrétních ukázek z praxe ukázat, jak při plánování cross-channel marketingu přemýšlet, kudy se vydat a kde naopak cesta nevede.
Partner & CPO Taste
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.
Ukážu, jak známé české brandy vhodnou aplikací UX metod znásobily efektivitu svého digitálního marketingu. Budu mluvit o definování a zacílení prémiových zákaznických segmentů díky poznání reálného chování zákazníků. Představím různé metody validace kreativních konceptů webů, microsites či landing pages, které rázně rozsuzují nekonečné interní debaty. Nabídnu netradiční pohled na optimalizaci digitální reklamy tím, že se nebudete soustředit na digitální reklamu.
Ředitel
Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.
Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.
První digitální věc, na kterou si pamatuji, byly náramkové digitální hodinky. Odečítat čas z neznatelně rotujících ručiček bylo najednou tak passé: K čemu ten nejednoznačný prostor ciferníku? V číslech čas promlouval naprosto jasnou řečí. Trvalo mi roky, než jsem se naučil opět doceňovat analogový svět. Je to svět - analogií. A jako takový je světem značek. Je v něm prostor pro interpretaci, ba pro nejednoznačnost. Doslovné, digitální značky by nás za chvíli přestaly bavit. Jak se tedy taková analogová značka vymýšlí? A jak jsme na to šli s Dobrým webem? Můj příspěvek bude právě o tom.
Founder
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.
Jaké trendy hýbou digitální reklamou, a jak jsou nové či staré? Je dobře nebo špatně to, co nám umožňují aktuální technologie? Jak moc je digitální marketing podobný rozjetému večírku na baru? Dává to všechno dohromady nějaký smysl? Podobné otázky si klademe dnes i včera, v ojedinělých případech i zítra. Nevíme, zda na ně odpovíme, ani jestli se pobavíme. Ale určitě si je prosvištíme.
Media & Channels Strategist
Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.
Technologické inovace v oblasti interakce mezi lidmi a digitálním světem mění způsob, jakým budou lidé žít v digitálním světě. Gesta, hlasové služby, eye tracking, chatboti nebo virtuální realita jsou obrovskou příležitostí pro firmy všech velikostí. Jak tyto inovace využít už dnes? Dojde opravdu k neurálnímu spojení člověka a počítače? Jak díky tomu bude vypadat web a byznys na internetu budoucnosti?
CEO
Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.
Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.
Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.
Poptávka a zadání. Výběr agentury. Třecí plochy. Personální zajištění. Projektové řízení.
Vše pohledem třetí strany, tedy nezávislého technického dozoru velkých webových projektů.
CEO
Jan je designer, konzultant a manažer. Napsal bestseller Web ostrý jako břitva a vede designově konzultační agenturu House of Řezáč. Aktuálně se věnuje vlivu generativního AI na marketing & strategickému myšlení.
Boj o pozornost zákazníků vedou sociální média a stávají se tou nejefektivnější platformou. Jak tvořit rychle kvalitní a autentický obsah, který funguje a prodává? Bez dat jsme jen lidi s názorem. A data nám ukazují, že stejně jako se weby začaly tvořit mobile-first, bude třeba tvořit obsah Social Media First. Jak napojit tvorbu obsahu na výkon a jak držet krok se stále se zrychlující konzumací uživatelů? Jak pro klienty jako Big Shock!, Ben&Jerrys, Teta drogerie a další tvoříme obsah? Social Media First obsah bude do pár let vládnout nejen digitální, ale i ATL komunikaci.
Chief Shark
Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.
Inzerenti si od spolupráce s influencery často slibují vyprodané regály, influenceři zase potřebují, aby pro své publikum zůstali autentičtí. Tomáš je autorem mnoha úspěšných kampaní, které dokázaly tuto propast překlenout, a to jak z pozice marketéra, tak z pozice tvůrce obsahu. Na influencer marketing tak dokáže nabídnout jedinečný pohled, který zohledňuje byznysové cíle společností a zároveň ctí požadavky na uvěřitelnost ze strany tvůrců. Přijďte a dozvíte se, jak chytře zapojit svůj brand do života influencera.
Kreativní ředitel
Tomáš je kreativním ředitelem multikanálové sítě Tubrr. A taky youtuber. Na YouTube působí pod uměleckým jménem Tomáš Touha již 6 let. Je autorem prvního stodílného seriálu na české scéně, na denní bázi zapojuje do své tvorby značky jako Nike, Nissan nebo Sony a navíc podporuje své vlastní projekty, jakými jsou #runjinak, #fotbaljinak nebo #golfjinak.
Digitální marketing nebyl nikdy v historii vnímán tak vážně. Místo specialistů ho řeší CEO, majitelé firem a boardy.
Ale dokážou to? A dokážou dodavatelé vylézt ze svých ulit a správně cílit své know-how?
Je konec se salámováním jednotlivých disciplín? A jak je vlastně pospojovat?
Stále platí, že je důležitý hlavně zásah a konverze, nebo je to celé trochu jinak?
A v neposlední řadě, kudy do digitálu přivést novou krev a přestat se donekonečna zacyklovat?
V rámci přednášky se budu snažit vám předat pár tipů pramenících z případových studií z poslední doby.
Managing Partner
Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.