Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Na začátku roku 2014 přede mnou stál čerstvě založený blog s nulovou návštěvností, závazek publikovat jeden článek týdně a odhodlání budovat vztah se čtenáři od prvního dne. Vytvořila jsem levný recept na digitální obsah, na kterém si pochutnává přes 500 000 lidí za měsíc, který servíruju s nejméně 20% mírou prokliku pravidelných newsletterů a který v podstatě sám prodává knížky, které jsem napsala. Ráda se o něj podělím – krok za krokem a bez odborných pojmů, neboť jim jako obyčejná domácí kuchařka stejně nerozumím.
Zakladatelka
Florentýna je matka čtyř dětí, pěti kuchařských knih a blogu Kuchařka pro dceru. Vystudovala statisticko-pojistné inženýrství a miluje matematiku. K vaření, psaní o jídle a vydávání knih se dostala spíš omylem, ale už jí to zůstalo. Ve svých receptech se snaží rozdávat kuchařské sebevědomí a vysvětlovat, co se děje v hrncích, pánvích a zapékacích nádobách.
Přijďte zjistit, jak pracujeme s Google Analytics napříč on-line prostředím ČMSS.
Uživatelé chodí na naše stránky pro produktové informace, aby získali slevu ve věrnostním programu, aby se zúčastnili soutěží nebo aby si přečetli náš nebrandovaný on-line magazín. My naopak ze stránek získáváme užitečná data. Díky nim dokážeme vytvářet malé specifické segmenty a velmi efektivně cílit reklamu.
Mikrospecialista
Českomoravská stavební spořitelna
Začínal jsem jako správce Facebooku, e-shopů a PPC kampaní. Téměř čtyři roky již pracuji pro Českomoravskou stavební spořitelnu. Zde se starám o webovou analytiku a výkonnostní marketing.
Jak vybudovat platformu pro dlouhodobou komunikaci s mladými a hlavně je přesvědčit z pozice velké značky, že je právě ona tou, se kterou se chtějí bavit?
Vodafone stál v roce 2016 před nelehkým úkolem. Ukážeme si, jak jsme se toho zhostili.
Chief Digital Officer
V agentuře McCANN pracuje už 10 let, v posledních letech na pozici Chief Digital Officer, má na starosti technologickou a digitální agendu. Aktuálně se věnuje především novým technologiím (automatizací počínaje a umělou inteligencí konče), které se snaží integrovat do prostředí komunikace značek a využít k podpoře jejich dlouhodobého růstu.
Senior Digital Marketing Specialist
Kristina je jako Digital Specialist ve Vodafone zodpovědná za kampaně pro youth segment, které podporují mladé lidi na cestě za jejich sny a cíli. Předtím šest let vedla projekty a připravovala strategie komunikace primárně pro FMCG značky a SMB v digitální agentuře Inspiro.
CEO & Co-Founder
Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.
Jak zaujmout masu v době masové komunikace? Někdy je potřeba se na kampaň podívat ze zcela jiné perspektivy, přinést reálnou zkušenost, která vytvoří pouto mezi zákazníkem a značkou, a až poté přistoupit k marketingu. Kreativními cenami ADC ověnčená kampaň Rupturalismus vytvořená Bistrem pro klienta Lenovo odhalí, jak vznikl společenský fenomén, doručující produktovou key message vysoce originálním způsobem.
Head of Strategy
Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.
Dostali jsme se do stádia, kdy máme k dispozici nepřeberné množství dat o chování zákazníků, reklamách, cenách konkurence, klíčových slovech nebo o zařízeních, na kterých dochází ke konverzi. Pro většinu společností je však stále obtížné získat z těchto surových dat smysluplné informace. Přijďte načerpat inspiraci, která pomůže vašemu byznysu růst. Ve své přednášce vám přestavím 4 případové studie největších e-commerce podniků, pro které jsme úspěšně implementovali řešení, která nevyžadují přehršle peněžních a časových prostředků.
1. Jak měřit účinnost reklamních kampaní s ohledem na různé produktového kategorie a regiony
2. Jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě a měřit jeji efektivitu
3. Jak posuzovat hodnotu značky a pružnost poptávky za použití cen konkurence
4. Jak nalézt vhodná klíčová slova díky cross-device analytice a surovým datům
(Přednáška v anglickém jazyce bez překladu)
Business Analyst
Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.
Maximalizovat dlouhodobou hodnotu zákazníků (CLV, Customer Lifetime Value) by chtěl každý. Ovšem různé typy firem by k tomu měly přistupovat jinými způsoby. Povíme si, jak se liší predikce této hodnoty dle odvětví a jak očekávanou budoucí hodnotu zapojit do digitálního marketingu společnosti.
Analytical Consultant
Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.
Tato prezentace je určena primárně firmám, které plánují časem nový web/redesign webu a mají z tohoto projektu obavu. Vypadá to, jako spousta práce, času, schůzek a kontrolování agentury a kde je jistota, že výsledek bude uspokojující? A opravdu to tak musí být?
K tématu této prezentace mě inspiroval náš americký klient, se kterým jsme byli schopni odbavit téměř celý projekt na dálku a jeho přístup k projektu nás tak nadchl, že jsme se rozhodli se s vámi o něj podělit. V prezentaci se dozvíte, co si jako firma máte připravit, co si máte u agentury pohlídat, kolikrát je potřeba se nad projektem vlastně potkat, kde dát agentuře volnou ruku a kde naopak ne, atd. To vše samozřejmě tak, aby byl projekt úspěšný.
Vše bude vysvětleno na konkrétním projektu do USA, slovy klienta: „udělejte to jako pro blbce“.
Co-Owner & RevOps Evangelist
AITOM Digita
Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.
CEO
Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je vlastníkem a zakladatelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznys. Ve volném čase se věnuje zemědělství a podílí se na krajinotvorbě, což pro něj představuje poslání i odpočinek od digitálního světa.
Je Facebook video view opravdu zhlédnutí? Co je to vlastně ten engagement postu? Odpovědi nejen na tyto kontroverzní metriky vám poví Bohumil Pokštefl, COO social media nástroje Kontentino. Na co si dát pozor při vyhodnocování kampaní na Facebooku. Jak chápat jednotlivé metriky a proč se některé z nich považují za kontroverzní.
CEO & Co-Owner
Studoval Innovation and Operation Management v Kodani. Poté byl marketingový konsultant v Inovačním centru West Virginia University. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko, kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní social media nástroj Kontentino. Dnes Kontentino používá více než 3500 reklamních agentur a značek z celého světa ako napríklad ASAHI, VOLVO, BBDO, VML. Bohumil se letos dostal do žebříčku Forbes 30 under 30.
Ať už lead generation marketing realizujete, nebo se na to teprve chystáte, na cestě k úspěchu vás čeká spousta úskalí. Podělím se proto o své zkušenosti z B2C i B2B a pokusím se upozornit alespoň na ty nejdůležitější.
V průběhu přednášky se dále dozvíte, jak přistupovat k lead genu v kontextu firemní strategie a značky, na co si dát pozor při přípravě a jak správně realizovat lead generation marketing, aby generoval to nejdůležitější - kvalitní leady v očekávaném objemu.
Head of Marketing
Jindra má za sebou bohaté zkušenosti z obchodu a marketingu zejména v oblasti IT/Telco. V posledních letech řídil marketingové aktivity IT společnosti v oblasti CEE a pracoval jako nezávislý marketingový konzultant. V ACOMWARE má jako Head of Marketing na starosti kompletní řízení marketingového teamu, včetně efektivního lead generation marketingu, jemuž se v rámci B2C i B2B věnoval i v posledních 8 letech.