Trh s potravinami je jedním z největších, nejdůležitějších a zároveň také nejméně transparentních trhů jaké známe. Drtivá většina spotřebitelů nedokáže určit kvalitní potraviny a stává se rukojmím výrobců a jejich marketingu. Komunitní platforma Foodgroot.com si dává za cíl změnit tuto ponižující situaci jednou provždy. Digitalizace, indexace, rating a ranking ve všech kategoriích potravin a zpřístupnění těchto informací veřejnosti pomocí jednoduché open data aplikace, je novou revolucí, která od základů změní trh s potravinami.
Digitální marketéři, buďte připraveni čelit masové vlně informovaných spotřebitelů a novým příběhům o nekvalitních potravinách v místě, které bývá označováno za “potravinové smetiště Evropy”.
Petr je inovátor a zakladatel několika startupů. Zachoval za sebou výraznou stopu v několika předních reklamních agenturách a momentálně působí jako šéf inovací v Creative Docku. Připravoval prezidentskou kampaň Marka Hilšera a v posledních letech se věnuje startupu Foodfroot, který se zabývá rozkrýváním kvality potravin. Petr má v soutěži WebTop100 na starosti kategorii Startup.