Digitální marketing nebyl nikdy v historii vnímán tak vážně. Místo specialistů ho řeší CEO, majitelé firem a boardy.
Ale dokážou to? A dokážou dodavatelé vylézt ze svých ulit a správně cílit své know-how?
Je konec se salámováním jednotlivých disciplín? A jak je vlastně pospojovat?
Stále platí, že je důležitý hlavně zásah a konverze, nebo je to celé trochu jinak?
A v neposlední řadě, kudy do digitálu přivést novou krev a přestat se donekonečna zacyklovat?
V rámci přednášky se budu snažit vám předat pár tipů pramenících z případových studií z poslední doby.
Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.