Creative Dock má za sebou přes 30 postavených startupů a klíčem k jejich budování je ucelená metodologie, která začíná designem propozice, pokračuje testováním a končí samotným vývojem startupu. Martin Pejša bude mluvit o tom, jakým způsobem je do této metodologie zakomponován i koncový uživatel, aby to nikdy nedopadlo tak, že se v naší startupové bublině plácáme po ramenou, ale na trhu je realita úplně jiná.
Martin Pejša založil a vede Creative Dock. Před tím roky pracoval ve velkých firmách, naposledy jako obchodní ředitel ve Vodafone CZ, kde vedl více než 1 000 lidí v obchodech a call centrech. Pak ale prodal byt, vzal veškeré úspory a slibně rozjetou korporátní kariéru vyměnil za podnikání. Postupem času se díky Martinovu uvažování stalo z Creative Docku místo, kde vznikají startupy na objednávku velkých firem i startupy vlastní. Po čtyřech letech Creative Dock přivedl na trh 30 startupů a pracuje zde přes 250 lidí.