Inzerenti si od spolupráce s influencery často slibují vyprodané regály, influenceři zase potřebují, aby pro své publikum zůstali autentičtí. Tomáš je autorem mnoha úspěšných kampaní, které dokázaly tuto propast překlenout, a to jak z pozice marketéra, tak z pozice tvůrce obsahu. Na influencer marketing tak dokáže nabídnout jedinečný pohled, který zohledňuje byznysové cíle společností a zároveň ctí požadavky na uvěřitelnost ze strany tvůrců. Přijďte a dozvíte se, jak chytře zapojit svůj brand do života influencera.
Tomáš je kreativním ředitelem multikanálové sítě Tubrr. A taky youtuber. Na YouTube působí pod uměleckým jménem Tomáš Touha již 6 let. Je autorem prvního stodílného seriálu na české scéně, na denní bázi zapojuje do své tvorby značky jako Nike, Nissan nebo Sony a navíc podporuje své vlastní projekty, jakými jsou #runjinak, #fotbaljinak nebo #golfjinak.