Tato prezentace je určena primárně firmám, které plánují časem nový web/redesign webu a mají z tohoto projektu obavu. Vypadá to, jako spousta práce, času, schůzek a kontrolování agentury a kde je jistota, že výsledek bude uspokojující? A opravdu to tak musí být?
K tématu této prezentace mě inspiroval náš americký klient, se kterým jsme byli schopni odbavit téměř celý projekt na dálku a jeho přístup k projektu nás tak nadchl, že jsme se rozhodli se s vámi o něj podělit. V prezentaci se dozvíte, co si jako firma máte připravit, co si máte u agentury pohlídat, kolikrát je potřeba se nad projektem vlastně potkat, kde dát agentuře volnou ruku a kde naopak ne, atd. To vše samozřejmě tak, aby byl projekt úspěšný.
Vše bude vysvětleno na konkrétním projektu do USA, slovy klienta: „udělejte to jako pro blbce“.
Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.