Jak měřit neměřitelné

Přednáška

Dostali jsme se do stádia, kdy máme k dispozici nepřeberné množství dat o chování zákazníků, reklamách, cenách konkurence, klíčových slovech nebo o zařízeních, na kterých dochází ke konverzi. Pro většinu společností je však stále obtížné získat z těchto surových dat smysluplné informace. Přijďte načerpat inspiraci, která pomůže vašemu byznysu růst. Ve své přednášce vám přestavím 4 případové studie největších e-commerce podniků, pro které jsme úspěšně implementovali řešení, která nevyžadují přehršle peněžních a časových prostředků. 

1. Jak měřit účinnost reklamních kampaní s ohledem na různé produktového kategorie a regiony 

2. Jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě a měřit jeji efektivitu

3. Jak posuzovat hodnotu značky a pružnost poptávky za použití cen konkurence

4. Jak nalézt vhodná klíčová slova díky cross-device analytice a surovým datům

(Přednáška v anglickém jazyce bez překladu)

Přednášející