Dostali jsme se do stádia, kdy máme k dispozici nepřeberné množství dat o chování zákazníků, reklamách, cenách konkurence, klíčových slovech nebo o zařízeních, na kterých dochází ke konverzi. Pro většinu společností je však stále obtížné získat z těchto surových dat smysluplné informace. Přijďte načerpat inspiraci, která pomůže vašemu byznysu růst. Ve své přednášce vám přestavím 4 případové studie největších e-commerce podniků, pro které jsme úspěšně implementovali řešení, která nevyžadují přehršle peněžních a časových prostředků.
1. Jak měřit účinnost reklamních kampaní s ohledem na různé produktového kategorie a regiony
2. Jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě a měřit jeji efektivitu
3. Jak posuzovat hodnotu značky a pružnost poptávky za použití cen konkurence
4. Jak nalézt vhodná klíčová slova díky cross-device analytice a surovým datům
(Přednáška v anglickém jazyce bez překladu)
Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.