Cross-channel přístup k marketingu bourá zavedené postupy a pravidla. Zdaleka v něm nejde jen o pokrytí více různých kanálů nebo sjednocení reklamního sdělení. Mění se zcela způsob přemýšlení nad plánovanou komunikací, klade mnohem vyšší nároky na jednotlivé zapojené specialisty a jejich přesah do dalších oborů, v nebývalé míře zapojuje do práce data, nástroje a automatizaci. Pojďme si na řadě konkrétních ukázek z praxe ukázat, jak při plánování cross-channel marketingu přemýšlet, kudy se vydat a kde naopak cesta nevede.
Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.