První digitální věc, na kterou si pamatuji, byly náramkové digitální hodinky. Odečítat čas z neznatelně rotujících ručiček bylo najednou tak passé: K čemu ten nejednoznačný prostor ciferníku? V číslech čas promlouval naprosto jasnou řečí. Trvalo mi roky, než jsem se naučil opět doceňovat analogový svět. Je to svět - analogií. A jako takový je světem značek. Je v něm prostor pro interpretaci, ba pro nejednoznačnost. Doslovné, digitální značky by nás za chvíli přestaly bavit. Jak se tedy taková analogová značka vymýšlí? A jak jsme na to šli s Dobrým webem? Můj příspěvek bude právě o tom.
Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.