Jaké trendy hýbou digitální reklamou, a jak jsou nové či staré? Je dobře nebo špatně to, co nám umožňují aktuální technologie? Jak moc je digitální marketing podobný rozjetému večírku na baru? Dává to všechno dohromady nějaký smysl? Podobné otázky si klademe dnes i včera, v ojedinělých případech i zítra. Nevíme, zda na ně odpovíme, ani jestli se pobavíme. Ale určitě si je prosvištíme.
Jan, dříve v malé komunitě digitální reklamy známá postavička zejména z večírků (to když měly tenkrát mediální domy ještě nějaké peníze na párty pro klienty), se nyní již jen snaží předstírat, že drží krok se všemi těmi novými a mladými nadějemi, hashtag filter Tiktok. Honza se nějak potřeboval dostat na konferenci, ale nedostal na to rozpočet, tak jsme se slitovali, pozvali ho na pódium a teď se jenom modlíme, co tam zase vyvede.