Jak zaujmout masu v době masové komunikace? Někdy je potřeba se na kampaň podívat ze zcela jiné perspektivy, přinést reálnou zkušenost, která vytvoří pouto mezi zákazníkem a značkou, a až poté přistoupit k marketingu. Kreativními cenami ADC ověnčená kampaň Rupturalismus vytvořená Bistrem pro klienta Lenovo odhalí, jak vznikl společenský fenomén, doručující produktovou key message vysoce originálním způsobem.
Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.