Ať už lead generation marketing realizujete, nebo se na to teprve chystáte, na cestě k úspěchu vás čeká spousta úskalí. Podělím se proto o své zkušenosti z B2C i B2B a pokusím se upozornit alespoň na ty nejdůležitější.
V průběhu přednášky se dále dozvíte, jak přistupovat k lead genu v kontextu firemní strategie a značky, na co si dát pozor při přípravě a jak správně realizovat lead generation marketing, aby generoval to nejdůležitější - kvalitní leady v očekávaném objemu.
Jindra má za sebou bohaté zkušenosti z obchodu a marketingu zejména v oblasti IT/Telco. V posledních letech řídil marketingové aktivity IT společnosti v oblasti CEE a pracoval jako nezávislý marketingový konzultant. V ACOMWARE má jako Head of Marketing na starosti kompletní řízení marketingového teamu, včetně efektivního lead generation marketingu, jemuž se v rámci B2C i B2B věnoval i v posledních 8 letech.