INSPIRACE: Dynamizace e-mailových rozesílek dle počasí

Přednáška

Pro našeho klienta HUDYsport, který nabízí sportovní a turistické potřeby, realizujeme e-mailovou kampaň s netradičním prvkem. Jde o automatizovaný modul pro e-mailovou rozesílku s personalizovaným obsahem podle toho, jaké bude v příštích dnech počasí. To má sloužit pro výběr vhodného zboží, které odpovídá aktuálním povětrnostním podmínkám. Kampaň o počasí má informovat a být jednoduchým prostředníkem do jednotlivých kategorií e-shopu, nejde tedy o tvrdě hardsellovou kampaň prodejního charakteru. Cílem této dynamizace je odlehčení retenční komunikace nákupního charakteru a předání informace uživateli pro další rozhodování nejen v nákupním procesu. Záměrem tedy nemá být další tlak na zákazníky, ale pomoc při výběru zboží nebo plánování aktivit na následující dny.

Přednášející