Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2024 se koná 14. 11. 2024.

Přednášející

Moderátoři

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Kamil Aujesky

Aktuálně vedu svou digitální agenturu samsiDigital, kromě toho jsem Google Partners Trainer, což znamená, že jako jeden z patnácti lidí na Slovensku mám na starosti vzdělávání jednotlivců a firmy v oblasti digitálního marketingu. Kromě těchto aktivit pravidelně pořádám Digitální Čtvrtek, točím Marketing Backstage a věnuji se dalším projektem a konzultacím v rámci digitálního marketingu.

Michal Bláha

Podnikatel, investor, mentor, konzultant. Majitel Doporucim.cz, spoluzakladatel Atlas.cz. Zabývá se customer experience a service designem.

Michal Blažek

Michal je specialistou na výkonnostní marketing a webovou analytiku. Jeho osobním mottem je: "Co nemůžeš změřit, to radši vůbec nedělej." V tomto duchu si velmi rád hraje s PPC kampaněmi, tvoří si analytická řešení hlavně v Google Tag Manager a vymýšlí pro klienty možnosti automatizace a personalizace. Je spolumajitelem agentury Marketing Makers.

Martin Brablec

Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury a copywriter s 12 roky zkušeností. Se základnami v Brně a Praze se s kolegy v Obsahové agentuře starají o 30+ klientů od Mall.cz po LMC. Martin často přednáší a školí, s kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a k tématu vede předmět na Masarykově univerzitě.

Pavel Brecík

Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“

Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.

Filip Černý

Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč). 

Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.

Marcela De Vivo

Marcela De Vivo působí jako analytik v oblasti digitálního marketingu a zároveň je tváří i řečníkem společnosti SEMrush. Jako expert s téměř 20ti lety zkušeností v oboru, Marcela vystupuje na světových konferencích se zaměřením zejména na SEO, marketingové strategie a nadcházející trendy. Práce se společností SEMrush jí umožnila kombinovat její vášeň s odbornými znalostmi marketingu.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. 

Markéta Kabátová

Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.

Petr Kurz

Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.

Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.

Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.

Nejčastěji ho potkáte na kole.

Matěj Matolín

Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.

V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.

Jaroslav Novák

V posledních 10 letech těží z původního silného technologického zázemí, které si vzal do reklamních a komunikačních agentur. Postupně prošel BTL agenturami McCoy& Partner a Geometry Global a v současné době působí v největší komunikační agentuře na českém trhu Wunderman na pozici Group Business Director, ve které svůj digitální tým orientuje na marketingovou automatizaci a s ní spojenou customer experience.

Michal Pastier

Investor, marketér a autor bestselleru "Žltá kniha budovania značky" príde nazdielať skúsenosti a lekcie z 250 brandových projektov 80 rebrandingov a vyše tisícky reklamných kampaní. Ako rásť do ďalších kategórií a trhov? Ako šetriť a pritom zarobiť viac vďaka správne nastavenej značke? Čo má najväčší dopad pri budovaní značky na dlhodobú ziskovosť? Ako nemíňať peniaze investorov na surfovanie po trendoch? Michal a jeho tím pracovali pre Allegro, Axe, Birel, ČSOB Česká Republika, Decodoma, Google, Kofola, L'Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Muziker, Rajec, Red Bull, Rexona, Semtex, SLSP, Škoda Auto, Websupport a mnohých ďalších, tak bude o čom.

Petr Pouchlý

Petr věří v efektivní řešení společenských i byznysových problémů cestou holarchie a designového myšlení. Pracoval jako manažer v korporátním kapitalismu, vedl nejrůznější neziskové projekty a mentoroval univerzitní, krajské i městské projekty. Rozvíjí byznys v designerském studiu Court of Moravia, hodně čte a hraje hry. Má rád černý humor, politickou nekorektnost a divná zvířata. Věří, že si ve výsledku budete rozumět

Tomáš Preněk

Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.

Jakub Racek

Jakub se ve světě onlinu pohybuje 6 let. V agentuře Digital Vision se stará o nejdůležitější klienty, podílí se na plánování strategie a pomáhá klientům růst. V online marketingu si vyzkoušel už leccos, jeho největší vášní ale zůstává PPC a výkonnostní marketing.

Jan Romportl

Jan Romportl je zakladatel, a do půlky letošního roku také ředitel Dataclair.ai – Centra umělé inteligence v PPF a O2 Czech Republic. Letos v létě se po 7 letech odpoutal od korporátního prostředí, začal působit jako freelance AI konzultant, a zároveň se pustil do zakládání vlastního startupového projektu, v němž by chtěl s AI řešit jeden z palčivých problémů současného online světa. Má Ph.D. z umělé inteligence a vystudoval také filozofii. Než v roce 2015 nastoupil do O2, měl 12 let zkušeností v univerzitním výzkumu a výuce v oblastech umělé inteligence, interakce člověka a stroje, řečových technologií a filozofie. Byl vedoucím oddělení Interakce člověka a stroje ve Výzkumném centru nových technologií na Západočeské univerzitě v Plzni a zároveň výzkumníkem na Katedře kybernetiky. V současnosti je také členem Katedry filozofie téže univerzity, spolupracuje s Centrem teoretických studií Univerzity Karlovy a s českým Spolkem pro efektivní altruismus. Organizuje Prague AI Safety Meetup a snaží se být nápomocen mezinárodní komunitě zabývající se bezpečností a hodnotami umělé inteligence.

Ondřej Sitta

Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

Dan Tržil

Dan je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.

Tomáš Turek

Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.

Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

Ondřej Vataščin

Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.

Aki Votrubová

Aki Votrubová je známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin.