Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2025 se koná 13. 11. 2025.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

9:10 - 9:35

Sledování mikro-cílů - jak určit, zda má kampaň budoucnost

Pokud měříte pouze nákupy/poptávky, tak u většiny českých účtů není možné říci, která kampaň funguje a která nikoliv. Dat prostě není dostatek. Při měření správných mikro-cílů získává správce širší a kvalitnější zpětnou vazbu a dokáže určit, která kampaň má potenciál a kterou by měl raději vypnout.

Michal Blažek Michal Blažek

Performance Advertising Specialist and Co-Founder

Marketing Makers

Michal Blažek

Michal je specialistou na výkonnostní marketing a webovou analytiku. Jeho osobním mottem je: "Co nemůžeš změřit, to radši vůbec nedělej." V tomto duchu si velmi rád hraje s PPC kampaněmi, tvoří si analytická řešení hlavně v Google Tag Manager a vymýšlí pro klienty možnosti automatizace a personalizace. Je spolumajitelem agentury Marketing Makers.

9:40 - 10:05

Stavebniny PRO-DOMA case study: Jak děláme online marketing pro více než 40 poboček

Povím vám, jak jsme nastavovali propagaci napříč kanály pro desítky samostatných poboček stavebnin a jestli se vůbec vyplatí do podobných projektů investovat tolik času navíc. Ukážu vám taky, jak jsme k tomu využili data nasbíraná během předchozí brandové kampaně a které skripty používáme k usnadnění naší práce.

Jakub Racek Jakub Racek

Online Marketing Specialist

Digital Vision Czech Republic

Jakub Racek

Jakub se ve světě onlinu pohybuje 6 let. V agentuře Digital Vision se stará o nejdůležitější klienty, podílí se na plánování strategie a pomáhá klientům růst. V online marketingu si vyzkoušel už leccos, jeho největší vášní ale zůstává PPC a výkonnostní marketing.

10:10 - 10:20

Ozvěny budoucnosti - nadčasová náborová kampaň do Technického vývoje ŠKODA AUTO

Představte si, že znáte tajemství automobilových novinek, které se na trhu objeví až za několik let. Máte oddělení plné technologií a patentů, o kterých nesmíte mluvit. A teď si představte, že je vaším úkolem nic z toho co víte nepoužít, a přesto oslovit těžko dosažitelnou cílovou skupinu studentů a absolventů technických vysokoškolských oborů. To je výzva, se kterou se poprala agentura Isobar (dříve Bistro Agency).

Tomáš Preněk Tomáš Preněk

Head of Strategy

Publicis Groupe

Tomáš Preněk

Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.

Ondřej Vataščin Ondřej Vataščin

Client Service Director

Isobar

Ondřej Vataščin

Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.

10:20 - 10:40

Oživlé vzpomínky prodávají

Pokud komerční značka postaví do centra pozornosti zákazníka a snaží se být užitečná ve prospěch každého jednoho zákazníka, pak získává věrnost, která přináší velké peníze. Aneb data, která nejsou vidět, ale můžou pracovat ve prospěch prodeje, když jim to umožníte.

Jaroslav Novák Jaroslav Novák

Group Business Director

Wunderman

Jaroslav Novák

V posledních 10 letech těží z původního silného technologického zázemí, které si vzal do reklamních a komunikačních agentur. Postupně prošel BTL agenturami McCoy& Partner a Geometry Global a v současné době působí v největší komunikační agentuře na českém trhu Wunderman na pozici Group Business Director, ve které svůj digitální tým orientuje na marketingovou automatizaci a s ní spojenou customer experience.

10:40 - 11:10

Coffee break

11:10 - 11:35

Audio podcasty v ČR - Vhodný marketingový nástroj nebo bublina?

Slyšeli jste už o audio podcastech? V USA už se těší podcasty velké popularitě, ale jaká je situace v ČR? V této přednášce se dozvíte, jaký je stav podcastů v ČR, jaké jsou specifika tohoto typu obsahu a jak využít podcasty ve firemním (nebo osobním) marketingu.

Dan Tržil Dan Tržil

Podcast Producer

http://dantrzil.cz/

Dan Tržil

Dan je český pionýr podcastů, který produkuje jeden z těch u nás nejpopulárnějších – Proti proudu a spoustu dalších, ať již svých či tvořených na zakázku. Dan má zároveň v rámci WebTop100 2020 na starosti hodnocení kategorie Firemní podcast roku.

11:40 - 12:05

Jak předejít tomu, aby se z influencer marketingu stala pouze drahá imprese?

Influencer marketing je trendem posledních let. Umí ho však značky správně uchopit a integrovat do zbytku své komunikace v onlinu? V přednášce se zaměřím na základní chyby, kterých se většina marketérů dopouští v honbě za vysokými čísly v reportu. Na příkladu spolupráce značky LAMAX Electronics s RYTMUSem ukáži, jak důležitou roli při výběru influencera hraje tonalita a prozradím pár dalších tipů při výběru správného influecenra pro váš brand.

Petr Kurz Petr Kurz

elem6

Petr Kurz

Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.

Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.

12:10 - 12:35

Tuhle reklamu nepřeskočíš

V době, kdy je každý z nás bombardován několika tisíci reklamními sděleními denně, vyvstává otázka, co všechno jsme ještě schopni vstřebat. Jak se ujistit, že zrovna ta má reklama nebude ignorována? Řešením může být nativní reklama. Těšit se můžete na ukázky toho, jak funguje u nás v Seznamu.

Ondřej Sitta Ondřej Sitta

Head of Seznam Brand Studio

Seznam.cz

Ondřej Sitta

Ondra se k marketingu dostal na univerzitě v Austrálii. Zkušenosti pak sbíral v marketingové agentuře v Londýně. Po návratu do Prahy nastoupil do Seznamu a od září 2020 vede nově vzniklé Seznam Brand Studio, které zastřešuje veškerý komerční obsah na Seznamu.

12:40 - 13:40

Oběd

13:40 - 14:05

5 právních pastí PPCček

Že vám PPC kampaně nebudou vydělávat je až druhý nejhorší scénář. Když si totiž vy nebo vaše agentura netykáte se zákony, můžou vás špatně nastavená PPCčka dostat i do větších malérů, než jsou mizivé konverze. Na praktických příkladech si ukážeme, co mají společného PPC reklamy a nekalá soutěž, GDPR, autorská práva, ochranné známky a očekávané ePrivacy, co z toho fakt smrdí průšvihem a nad čím můžete mávnout rukou.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

14:10 - 14:35

Pomocníci v PPC systémech, kteří vás překvapí

Prostředí Google Ads a Skliku, prochází neustále nějakými méně více či méně zásadními úpravami. Základ nicméně zůstává stále podobný a dá se předpokládat, že každý člověk, který někdy přišel do profesionálnějšího kontaktu s internetovou reklamou, se v jejich prostředí vyzná.

V rámci své přednášky vás přesto upozorním na zákoutí systémů, která vám do této chvíle třeba zůstávala skryta. A třeba pro vás zafungují jako ty pověstné "skryté poklady", prostřednictvím nichž se vám otevřou nové možnosti správy vašich kampaní.

Tomáš Turek Tomáš Turek

Head of online advertising

Sherpas

Tomáš Turek

Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.

Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

14:40 - 15:05

Optimalizují DSP dle AIčka nebo spíš IjAčka?

Programmatic je oblast ve které jsou očekávané obrovské přínosy od inteligentních algoritmů. Umělá inteligence už vystrkuje první růžky, a přitom výkon DSP se mnohem více jeví být funkcí přání jejich autorů. V rámci přednášky bychom se prakticky podívali, jestli za DSP stojí spíš robot anebo osel (ten který se otřásá).

Jiří Malý Jiří Malý

CTO

PROGRAMMATIC

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.

Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.

Nejčastěji ho potkáte na kole.

15:40 - 16:05

Lesk a bída zahraniční expanze

Marketingový ředitel lovebrandu s hudebními nástroji se s vámi podělí o zkušenosti s průnikem na zahraniční trhy. České značce Kytary.cz pomáhá k úspěchu na 9 evropských trzích a neúnavně učí Evropany vyslovovat slovo „kytary“.

Filip Černý Filip Černý

CMO

AUDIO PARTNER

Filip Černý

Více než deset let řídí marketing mezinárodní značky Kytary.cz, která v současné době působí na dvanácti evropských trzích a dosahuje miliardového obratu (Kč). 

Kromě běžného marketingového mixu, se může Filip pochlubit vydáváním hudebních magazínů Frontman a Insounder, oceňovaným YouTube kanálem nebo organizováním veletrhu Festiwall. Na druhé straně se pak snaží využívat moderní technologie a postupy, zejména v oblasti digitálního marketingu.

16:10 - 16:20

Jak jsme pro Soliteu ČR vybudovali největší web o EET a pomohli k milionovým prodejům

Případovka včetně čísel. Od března 2016 tvoříme pro Soliteu ČR web o EET, který za první rok fungování zaznamenal přes půl milionu návštěv. Ukážu vám cestu od napsání 99 článků přes zodpovězení stovek dotazů po nalezení chyby v metodice Ministerstva financí.

Martin Brablec Martin Brablec

CEO

Obsahová agentura

Martin Brablec

Martin Brablec je majitel copy & content marketingové agentury a copywriter s 12 roky zkušeností. Se základnami v Brně a Praze se s kolegy v Obsahové agentuře starají o 30+ klientů od Mall.cz po LMC. Martin často přednáší a školí, s kolegy připravil první ucelený kurz obsahové strategie na portálu Seduo.cz a k tématu vede předmět na Masarykově univerzitě.