Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Mezi webovými designéry někteří vedou oprávněnou diskuzi, proč UX (uživatelský zážitek/pozitivní zkušenost) není UI (uživatelské rozhraní). Běžný smrtelník rozdíl příliš nevidí, ale UX se častěji omílá, takže zní více sexy. A bohužel i pro spoustu UX designérů začíná a končí tato disciplína u dynamiky průchodu appkou či webem. Sem tam někde vytáhne ještě techniku či dvě z designu služeb. Profesoři Pine & Gilmore nabízejí trochu jiný pohled na věc. Dovolte mi pozvat vás na skvělé představení pro vaše klienty. Nahlédneme za oponu tématu ekonomiky zážitku a provedu vás zákulisím přemýšlení o dané problematice. Bude to asi jako rozdíl mezi koukáním na fotky stejku na Instagramu vašeho kámoše a zbaštěním 200 gramů skvělého Wagyu v Kobe. Možná se vám to nebude líbit, ale rozhodně to potřebujete zkusit, jestliže chcete tvrdit, že víte něco o mase. O webu, o webu tam čtěte ;)
Kapitán svobodné firmy & business navigátor
Petr věří v efektivní řešení společenských i byznysových problémů cestou holarchie a designového myšlení. Pracoval jako manažer v korporátním kapitalismu, vedl nejrůznější neziskové projekty a mentoroval univerzitní, krajské i městské projekty. Rozvíjí byznys v designerském studiu Court of Moravia, hodně čte a hraje hry. Má rád černý humor, politickou nekorektnost a divná zvířata. Věří, že si ve výsledku budete rozumět
Všichni digitální marketéři a podnikatelé neustále hledají nové způsoby, jak na své stránky dostat více lidí a zvýšit své tržby. Obsahový marketing není jenom způsobem, jak zlepšit postavení vašich stránek ve výsledcích vyhledávačů (organické výsledky) nebo zvýšit návštěvnost vašich stránek, ale také způsobem, jak vaši značku polidštit prostřednictvím profilů na sociálních médiích.
Během své prezentace se podělím o řešení nejčastějších problémů, s nimiž se bude obsahový marketing na celém světě v roce 2019 potýkat.
(Prezentace proběhne v anglickém jazyce bez překladu)
SEO Expert & Online Marketing Entrepreneur
Marcela De Vivo působí jako analytik v oblasti digitálního marketingu a zároveň je tváří i řečníkem společnosti SEMrush. Jako expert s téměř 20ti lety zkušeností v oboru, Marcela vystupuje na světových konferencích se zaměřením zejména na SEO, marketingové strategie a nadcházející trendy. Práce se společností SEMrush jí umožnila kombinovat její vášeň s odbornými znalostmi marketingu.
Neprůhledně. Takto působí správa PPC kampaní a práce PPC specialistů na většinu firem. Jak ale zjistit, jestli jste si najali kvalitního specialistu? V přednášce se zamyslím nad tím, jaké reporty a metriky sledovat, abyste si byli jistí, že se na vašich kampaní pracuje dobře.
CEO
Markéta je majitelka agentury uLab, se kterou pomáhá českým firmám expandovat na zahraniční trhy, především díky výkonnostnímu digitálnímu marketingu. Ve světě výkonnostního marketingu se pohybuje přes deset let. Začínala praxí na svém vlastním e-shopu, vybudovala mezinárodní tým Webnode a prošla si i Googlem, kde se starala o technologické exportní klienty. Markéta v letošním ročníku dohlíží na kategorii Výkonnostní kampaň roku.
Jak využít data na kreativní kampaně, které prodávají? Ukázky světových i lokálních kampaní a jejich výsledků z kuchyně oceňované Zaraguzy a jedné z nejrychleji rostoucích SaaS firem na světě, Exponet.
Business Advisor, Branding Expert, Angel Investor - GoBigname
Investor, marketér a autor bestselleru "Žltá kniha budovania značky" príde nazdielať skúsenosti a lekcie z 250 brandových projektov 80 rebrandingov a vyše tisícky reklamných kampaní. Ako rásť do ďalších kategórií a trhov? Ako šetriť a pritom zarobiť viac vďaka správne nastavenej značke? Čo má najväčší dopad pri budovaní značky na dlhodobú ziskovosť? Ako nemíňať peniaze investorov na surfovanie po trendoch? Michal a jeho tím pracovali pre Allegro, Axe, Birel, ČSOB Česká Republika, Decodoma, Google, Kofola, L'Oréal, Martinus, Mattoni, Maybelline, Muziker, Rajec, Red Bull, Rexona, Semtex, SLSP, Škoda Auto, Websupport a mnohých ďalších, tak bude o čom.
Inspirací na tuto prezentaci je kniha Ogilvy o reklamě v Digitálním věku. Prezentace je více inspirativní čili netřeba očekávat konkrétní kroky, jak dělat online efektivní, ale spíše inspiraci principů, nad kterými se zamýšlet při vytváření online kampaně.
CEO
Aktuálně vedu svou digitální agenturu samsiDigital, kromě toho jsem Google Partners Trainer, což znamená, že jako jeden z patnácti lidí na Slovensku mám na starosti vzdělávání jednotlivců a firmy v oblasti digitálního marketingu. Kromě těchto aktivit pravidelně pořádám Digitální Čtvrtek, točím Marketing Backstage a věnuji se dalším projektem a konzultacím v rámci digitálního marketingu.
Instagram Stories nejsou jen mizící obrázky a videa. Mohou se stát efektivním nástrojem, který podpoří dosah a popularitu instagramového profilu. Instagram Stories lze využívat k taktickým i zábavným sdělením i jako propojení s mediálním formátem či pravidelnou online show. Nejzajímavější kampaně, čísla a kreativní využití Stories popíše při svém vystoupení Aki Votrubová.
Instagram & Influencer Specialist
Aki Votrubová je známá česká instagramerka, která zároveň pomáhá svým klientům s marketingovou komunikací právě na této platformě. V letošním ročníku soutěže WebTop100 má ve své režii kategorii Instagramový počin.
Myslíte si, že být data-driven stačí? Jakými metrikami řídíte investice do placené reklamy? CPC, CPA nebo ROI? Vyhodnocování investic do placených kampaní je stále v plenkách a kvalitou neodpovídá objemu investici vložených do marketingu. Pojďme si ukázat praktický příklad, jak jednoduché je každou investovanou korunou ve skutečnosti ztrácet i když se to na první pohled nemusí zdát.
Digital Analytics Lead
Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“
Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.
Všechno, co jste chtěli vědět o cenotvorbě a báli jste se zeptat... jak zvolit cenu (přesná, zaokrouhlená), jak ji graficky ztvárnit (velikost písma, pozice, blízkost ostatních cen), jak snížit bolest spojenou s placením (kdy dávat slevy a jaké, jak řešit placení po částech) a to není vše.
CRO & UX expert
Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním.
Nejlepší kandidáti nezmění práci kvůli jednomu náborovému emailu nebo inzerátu. Je třeba systematicky budovat komunitu a vztahy: segmentace, obsahový marketing, event marketing, automatizace, chatboti.
HR manager
Matěj pracuje jako recruiter, manažer a konzultant. Píše nejčtenější český blog o recruitmentu Lovec Hlav, pořádá workshopy, píše do médií a vystupuje na konferencích.
V kariéře prošel recruitmentem v různých oborech od automotive, těžký průmysl, fintech až po IT. Má zkušenosti z náboru velmi specifických pozic stejně jako tisícovek pracovníků do výroby. V současné době vede nábor ve firmě STRV vyvíjející aplikace pro nejlepší startupy ze Silicon Valley.
S umělou inteligencí (artificial intelligence, AI) je dnes něco jinak. Teď už opravdicky. Tedy alespoň si to tak rádi myslíme. A alespoň už AI začala dodávat nějaké užitečné výsledky – na rozdíl od všech předchozích dekád svého vývoje, kdy AI opakovaně upadala do temných období takzvané AI zimy provázené ztrátou důvěry vědců, investorů i veřejnosti. Pokusím se ukázat, co je jiného na dnešní „nové AI“ a jestli ji také hrozí další AI zima. Zkusím též propojit své zkušenosti z akademického výzkumu AI, korporátní data science a AI startupové scény a ukázat jeden z možných budoucích scénářů, jak bude AI živena akademickou půdou, tvarována startupy a využívána korporacemi.
Freelance AI Consultant
Jan Romportl je zakladatel, a do půlky letošního roku také ředitel Dataclair.ai – Centra umělé inteligence v PPF a O2 Czech Republic. Letos v létě se po 7 letech odpoutal od korporátního prostředí, začal působit jako freelance AI konzultant, a zároveň se pustil do zakládání vlastního startupového projektu, v němž by chtěl s AI řešit jeden z palčivých problémů současného online světa. Má Ph.D. z umělé inteligence a vystudoval také filozofii. Než v roce 2015 nastoupil do O2, měl 12 let zkušeností v univerzitním výzkumu a výuce v oblastech umělé inteligence, interakce člověka a stroje, řečových technologií a filozofie. Byl vedoucím oddělení Interakce člověka a stroje ve Výzkumném centru nových technologií na Západočeské univerzitě v Plzni a zároveň výzkumníkem na Katedře kybernetiky. V současnosti je také členem Katedry filozofie téže univerzity, spolupracuje s Centrem teoretických studií Univerzity Karlovy a s českým Spolkem pro efektivní altruismus. Organizuje Prague AI Safety Meetup a snaží se být nápomocen mezinárodní komunitě zabývající se bezpečností a hodnotami umělé inteligence.
Když vám uniknou uživatelská data, tak to může zavařit nejen vám, ale i konkurenci. Nejásejte, protože když uniknou data konkurenci...
Prozradím pár triků, jak úniky detekovat. Jeden prozradím hned: neházejte e-maily ode mě do spamu!
Zabrousíme lehce do ochrany a budeme se věnovat i správné reakci na únik.
Američtí vědci totiž zjistili, že to není o tom, jestli vám data uniknou, ale až vám uniknou.
Hacker
Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.
Digitální projekty veřejné správy včera, dnes a zítra. Kam a proč se státní správa dostala a jak z toho ven.
Podnikatel, investor, konzultant
Podnikatel, investor, mentor, konzultant. Majitel Doporucim.cz, spoluzakladatel Atlas.cz. Zabývá se customer experience a service designem.