Myslíte si, že být data-driven stačí? Jakými metrikami řídíte investice do placené reklamy? CPC, CPA nebo ROI? Vyhodnocování investic do placených kampaní je stále v plenkách a kvalitou neodpovídá objemu investici vložených do marketingu. Pojďme si ukázat praktický příklad, jak jednoduché je každou investovanou korunou ve skutečnosti ztrácet i když se to na první pohled nemusí zdát.
Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“
Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.