Mezi webovými designéry někteří vedou oprávněnou diskuzi, proč UX (uživatelský zážitek/pozitivní zkušenost) není UI (uživatelské rozhraní). Běžný smrtelník rozdíl příliš nevidí, ale UX se častěji omílá, takže zní více sexy. A bohužel i pro spoustu UX designérů začíná a končí tato disciplína u dynamiky průchodu appkou či webem. Sem tam někde vytáhne ještě techniku či dvě z designu služeb. Profesoři Pine & Gilmore nabízejí trochu jiný pohled na věc. Dovolte mi pozvat vás na skvělé představení pro vaše klienty. Nahlédneme za oponu tématu ekonomiky zážitku a provedu vás zákulisím přemýšlení o dané problematice. Bude to asi jako rozdíl mezi koukáním na fotky stejku na Instagramu vašeho kámoše a zbaštěním 200 gramů skvělého Wagyu v Kobe. Možná se vám to nebude líbit, ale rozhodně to potřebujete zkusit, jestliže chcete tvrdit, že víte něco o mase. O webu, o webu tam čtěte ;)
Petr věří v efektivní řešení společenských i byznysových problémů cestou holarchie a designového myšlení. Pracoval jako manažer v korporátním kapitalismu, vedl nejrůznější neziskové projekty a mentoroval univerzitní, krajské i městské projekty. Rozvíjí byznys v designerském studiu Court of Moravia, hodně čte a hraje hry. Má rád černý humor, politickou nekorektnost a divná zvířata. Věří, že si ve výsledku budete rozumět