Že vám PPC kampaně nebudou vydělávat je až druhý nejhorší scénář. Když si totiž vy nebo vaše agentura netykáte se zákony, můžou vás špatně nastavená PPCčka dostat i do větších malérů, než jsou mizivé konverze. Na praktických příkladech si ukážeme, co mají společného PPC reklamy a nekalá soutěž, GDPR, autorská práva, ochranné známky a očekávané ePrivacy, co z toho fakt smrdí průšvihem a nad čím můžete mávnout rukou.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.