Influencer marketing je trendem posledních let. Umí ho však značky správně uchopit a integrovat do zbytku své komunikace v onlinu? V přednášce se zaměřím na základní chyby, kterých se většina marketérů dopouští v honbě za vysokými čísly v reportu. Na příkladu spolupráce značky LAMAX Electronics s RYTMUSem ukáži, jak důležitou roli při výběru influencera hraje tonalita a prozradím pár dalších tipů při výběru správného influecenra pro váš brand.
Petr pracuje jako Marketing Director ve společnosti elem6 a řídí marketingovou komunikaci několika značek spotřební elektroniky v regionu CEE. Mezi nejvýznamnější brand v jeho portfoliu patří LAMAX Electronics, výrobce audio & video techniky.
Vystudoval manažerskou ekonomii a marketingovou komunikaci. Před elem6, kam původně nastoupil jako Brand manager pracoval v reklamní agentuře YASHICA a organizoval eventy na podporu prodeje pro firmy jako STOCK, VANS, CocaCola nebo Globus. Ještě na střední škole se stal spoluzakladatelem jednoho z prvních e-shopů s luxusním lyžařským oblečením a vybavením na hory.