Prostředí Google Ads a Skliku, prochází neustále nějakými méně více či méně zásadními úpravami. Základ nicméně zůstává stále podobný a dá se předpokládat, že každý člověk, který někdy přišel do profesionálnějšího kontaktu s internetovou reklamou, se v jejich prostředí vyzná.
V rámci své přednášky vás přesto upozorním na zákoutí systémů, která vám do této chvíle třeba zůstávala skryta. A třeba pro vás zafungují jako ty pověstné "skryté poklady", prostřednictvím nichž se vám otevřou nové možnosti správy vašich kampaní.
Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.
Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.