Programmatic je oblast ve které jsou očekávané obrovské přínosy od inteligentních algoritmů. Umělá inteligence už vystrkuje první růžky, a přitom výkon DSP se mnohem více jeví být funkcí přání jejich autorů. V rámci přednášky bychom se prakticky podívali, jestli za DSP stojí spíš robot anebo osel (ten který se otřásá).
Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.
Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.
Nejčastěji ho potkáte na kole.