Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2025 se koná 13. 11. 2025.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

9:10 - 9:35

Vztah mezi agenturou a klientem - hledání svatého grálu

Jaké typy vztahů mezi agenturou a klientem známe? Co jsou jejich výhody a nevýhody? Ale hlavně - jak tyto vztahy vylepšit, aby z toho profitovali všichni?

Všechno si to ukážeme na případovkách z Ameriky, či střední Evropy.

Bohumil Pokštefl Bohumil Pokštefl

CEO & Co-Owner

Kontentino

Bohumil Pokštefl

Studoval Innovation and Operation Management v Kodani. Poté byl marketingový konsultant v Inovačním centru West Virginia University. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko, kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní social media nástroj Kontentino. Dnes Kontentino používá více než 3500 reklamních agentur a značek z celého světa ako napríklad ASAHI, VOLVO, BBDO, VML. Bohumil se letos dostal do žebříčku Forbes 30 under 30.

9:35 - 10:00

Proč jsme přestali testovat na lidech

Uživatelské testování dnes už asi nikoho nepřekvapí. V oboru předpovědi počasí, který je vyhlášený svou nepřesností a trpící velkou nedůvěrou veřejnosti by kvalitní UX research dával obrovský smysl. Tak proč jsme s výzkumem přestali? A existuje v Česku dobrý web o počasí?

Jakub Rafaj Jakub Rafaj

Senior User Experience Designer

METEOPRESS

Jakub Rafaj

Jakub je designér a se svým bratrem založil v Londýně firmu na vývoj mobilních aplikací pár let od releasu prvního iPhonu. Od punkových aplikací pro největší automobilky světa až po (příliš) stabilní léta s investorem. Následně zakusil i korporátní svět a nakonec našel smysl ve startupu, který je na trhu již 25 let. Postavil letní kino a po večerech si zařizuje truhlářskou dílnu s naivní vidinou zachování všech prstů na rukou.

10:00 - 10:25

Agilita, to není jako práce s buzolou!

Přednáška je malá sonda do nepochopení agility i když jste už agilní až za ušima, máte trajby, čeptry i skvody, rozdali jste místa lídrů, koučů a ovnrů a tež už čekáte na samá pozitiva a sociální jistoty. Poodhalení, v čem je agilita těch, které kopírujete, tak jiná (spoiler alert: třeba v tom, že o agilitě nemluví).

Ondřej Gálik Ondřej Gálik

Freelancer - Product Designer

Carvago

Ondřej Gálik

Původem matfyzák, který přešel od architektury systémů, inovačního pankáče, social media managera, šefa mobilních aplikací až po volnonožce budujícího globální inovativní produkty. Jako korporátní pankáč prošel mnoha transformacemi firemních zkostnatělých mastodontů zejména v bankovnictví a také zakusil různé formy "opravdové" agility na vlastní kůži v několika menších i větších startupech. Nyní pracuje jako šéf produktu v nové car trading platformě Carvago.

10:25 - 11:10

Coffee break

11:10 - 11:35

Praktický online marketing pro B2B firmy

Máte pocit, že když jste B2B firma, tak online není pro vás? Že neprodáváte tisíce produktů a nemáte k dispozici množství dat, podle kterých činit zásadní rozhodnutí? Společně si ukážeme, jak si v rámci B2B položit ty správné otázky, kde a jak získat data a hlavně, jak je využít pro růst zisku. Těšit se můžete na 3 konkrétní case studies a tipy z praxe, které lze okamžitě aplikovat.
Daniel Musil Daniel Musil

Co-Owner & RevOps Evangelist

AITOM Digita

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.

11:35 - 12:00

Technologie pro e-mailing v ČR - co nás čeká a nemine

V úvodu se podíváme, jak české e-shopy komunikují se svými zákazníky - ukážeme si konkrétní čísla z naší studie. Pokusíme se také zmapovat nejdůležitější trendy, které nás v příštích letech v oblasti e-mailingu čekají. Buďte připraveni na příští rok, inovace jsou již za dveřmi.
Petr Cikán Petr Cikán

CEO & Co-Founder

Sherpas TECH

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.

12:00 - 12:25

Jak HUDYsportu vystřelily tržby o 210 % aneb Bez brandu si kampaně neškrtnou

Výkonnostní kampaně se neobejdou bez strategie, dobrého zacílení a… brandingu. To ukázala i naše práce pro HUDYsport: díky dobře nastaveným výkonnostním kampaním jsme sice dokázali zvednout tržby o 210 %, ale bez dlouhodobého budování brandu by možná všechno dopadlo jinak.

Marek Klekner Marek Klekner

Project Manager

BETTER MARKETING

Marek Klekner

Marek už 7 let koordinuje projekty v Betteru. Specializuje se na výkonnostní kampaně, v rámci kterých pro klienty navrhuje online marketingové strategie a stará se o jejich rozvoj. Kromě HUDYsportu měl na starosti klienty, jako je Dům barev, Home Credit nebo Edenred.

Radek Kronika Radek Kronika

CMO

HUDYsport

Radek Kronika

Profesně začínal v agentuře Arcadia Praha, postupně prošel BTL agenturami OgilvyAction a Geometry Global. Po 15 letech v agenturním servisu opustil Prahu a přestoupil k firmě HUDYsport na pozici vedoucího B2B marketingu. Od roku 2018 kormidluje v HUDY marketing celý.

12:25 - 13:40

Oběd

13:40 - 14:05

Gatorade a jeho vstup na český trh

Zatímco v globálním kontextu je Gatorade vnímán jako lovebrand sportovních fanoušků a sportovců samotných, v kontextu lokálním šlo o značku, o které bylo nutné vybudovat povědomí prakticky na zelené louce. Dozvíte se, jak jsme Gatorade úspěšně uvedli na český a slovenský trh – díky spolupráci se špičkovými sportovci jsme vytvořili kolem značky komunitu lidí, kteří skutečně makaj.

Petr Václavík Petr Václavík

Creative Director

2FRESH

Petr Václavík

Petr je rekreační sportovec a profesionální kreativec, který své nápady rád opírá o data. V rámci své práce vždy hledá cestu, jak maximalizovat uživatelský zážitek, a dokáže se vcítit jak do pocitů spotřebitele, tak do potřeb klienta. Petr v 2FRESH pracuje již 8 let – začínal jako animátor a designer, přes idea making a strategie se dostal až na pozici kreativního ředitele. Ve svém volném čase se více rekreuje než sportuje, ale nevzdává se myšlenky uběhnout svůj první (půl)maraton.

14:05 - 14:30

TikTok s teniskama na nohou

TikTok. Co může firma dělat na sociální síti, o které si všichni myslí, že je pro děti? Ukážu vám, jak jsme se tomu postavili ve Footshopu.

Martin Paukrt Martin Paukrt

Global Brand Manager

Footshop

Martin Paukrt

Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 8 let, dva a půl roku vedl social media tým ve Footshopu a nyní je přes 9 měsíců na pozici Global Brand Managera. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.

14:30 - 14:55

Jaké jsou atributy obsahu, které zvyšují viralitu profilu na Facebooku a Instagramu?

Podíváme se detailně na vybrané příspěvky, které dosáhly největších čísel a řekneme si důvody, proč tomu tak bylo.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

CEO

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

14:55 - 15:30

Coffee break

15:30 - 15:55

Hrozby mezinárodního SEO - Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu

Podnikání na mezinárodní úrovni má mnoho úskalí, která je potřeba dobře zvážit, aby mohla firma úspěšně expandovat. Růst vyžaduje správné plánování. Proto Vás dnes provedu seznamem co dělat a čeho se naopak vyvarovat v SEO pro mezinárodní trhy.

Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.

Thea Zinner Thea Zinner

SEO Consultant

eVisions Advertising

Thea Zinner

Thea je zkušený SEO konzultant v oblasti mezinárodního SEO. V eVisions úspěšně vybudovala a vedla několik mezinárodních SEO projektů pro malé a střední podniky, a také pro korporátní klientelu z České republiky a Slovenska. To vše s cílem rozšířit a určit jejich online přítomnost především v německy mluvících zemích.

15:55 - 16:20

Expanze GLAMI na zahraniční trhy - lessons learned

Český módní vyhledávač GLAMI po loňské expanzi do dalších třech zemí aktuálně působí na třinácti evropských trzích a plánuje další rozvoj i za hranice Evropy. Představím vám náš pohled na best practices při takto rychlém rozvoji firmy, zároveň upozorním na chyby, ze kterých jsme se poučili a můžou pro vás být zajímavým zdrojem inspirace. Představím vám taky náš in-house výzkumný projekt fashion-research.com.

Ján Kešelák Ján Kešelák

Expansion Manager

GLAMI

Ján Kešelák

Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.

16:20 - 16:45

Brašnářství Tlustý míří do zahraničí

Z Brašnářství Tlustý se za poměrně krátkou dobu stal v domácí kotlině uznávaný love - brand, který si své místo na slunci s výraznou pomocí atraktivní komunikace na sociálních sítích vydupal z nuly. Nyní stojíme před další velkou výzvou a tou je úspěch na zahraničních trzích. Bude na to naše dosavadní social media strategie stačit? Jaké jsou první lessons learned? A proč i v tomto případě trváme na zachování marketingového know how uvnitř firmy? Rád vám na tyto a další otázky odpovím během své přednášky.

Ivan Petrův Ivan Petrův

Ředitel

Brašnářství Tlustý

Ivan Petrův

Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.

16:45

Předpokládaný závěr akce