Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Jaké typy vztahů mezi agenturou a klientem známe? Co jsou jejich výhody a nevýhody? Ale hlavně - jak tyto vztahy vylepšit, aby z toho profitovali všichni?
Všechno si to ukážeme na případovkách z Ameriky, či střední Evropy.
CEO & Co-Owner
Studoval Innovation and Operation Management v Kodani. Poté byl marketingový konsultant v Inovačním centru West Virginia University. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko, kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní social media nástroj Kontentino. Dnes Kontentino používá více než 3500 reklamních agentur a značek z celého světa ako napríklad ASAHI, VOLVO, BBDO, VML. Bohumil se letos dostal do žebříčku Forbes 30 under 30.
Uživatelské testování dnes už asi nikoho nepřekvapí. V oboru předpovědi počasí, který je vyhlášený svou nepřesností a trpící velkou nedůvěrou veřejnosti by kvalitní UX research dával obrovský smysl. Tak proč jsme s výzkumem přestali? A existuje v Česku dobrý web o počasí?
Senior User Experience Designer
Jakub je designér a se svým bratrem založil v Londýně firmu na vývoj mobilních aplikací pár let od releasu prvního iPhonu. Od punkových aplikací pro největší automobilky světa až po (příliš) stabilní léta s investorem. Následně zakusil i korporátní svět a nakonec našel smysl ve startupu, který je na trhu již 25 let. Postavil letní kino a po večerech si zařizuje truhlářskou dílnu s naivní vidinou zachování všech prstů na rukou.
Přednáška je malá sonda do nepochopení agility i když jste už agilní až za ušima, máte trajby, čeptry i skvody, rozdali jste místa lídrů, koučů a ovnrů a tež už čekáte na samá pozitiva a sociální jistoty. Poodhalení, v čem je agilita těch, které kopírujete, tak jiná (spoiler alert: třeba v tom, že o agilitě nemluví).
Freelancer - Product Designer
Původem matfyzák, který přešel od architektury systémů, inovačního pankáče, social media managera, šefa mobilních aplikací až po volnonožce budujícího globální inovativní produkty. Jako korporátní pankáč prošel mnoha transformacemi firemních zkostnatělých mastodontů zejména v bankovnictví a také zakusil různé formy "opravdové" agility na vlastní kůži v několika menších i větších startupech. Nyní pracuje jako šéf produktu v nové car trading platformě Carvago.
Co-Owner & RevOps Evangelist
AITOM Digita
Daniel vystudoval Unicorn College. Již 9 let pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Nyní se věnuje rozvoji metodiky Revenue Operations.
CEO & Co-Founder
Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.
Výkonnostní kampaně se neobejdou bez strategie, dobrého zacílení a… brandingu. To ukázala i naše práce pro HUDYsport: díky dobře nastaveným výkonnostním kampaním jsme sice dokázali zvednout tržby o 210 %, ale bez dlouhodobého budování brandu by možná všechno dopadlo jinak.
Project Manager
Marek už 7 let koordinuje projekty v Betteru. Specializuje se na výkonnostní kampaně, v rámci kterých pro klienty navrhuje online marketingové strategie a stará se o jejich rozvoj. Kromě HUDYsportu měl na starosti klienty, jako je Dům barev, Home Credit nebo Edenred.
CMO
Profesně začínal v agentuře Arcadia Praha, postupně prošel BTL agenturami OgilvyAction a Geometry Global. Po 15 letech v agenturním servisu opustil Prahu a přestoupil k firmě HUDYsport na pozici vedoucího B2B marketingu. Od roku 2018 kormidluje v HUDY marketing celý.
Zatímco v globálním kontextu je Gatorade vnímán jako lovebrand sportovních fanoušků a sportovců samotných, v kontextu lokálním šlo o značku, o které bylo nutné vybudovat povědomí prakticky na zelené louce. Dozvíte se, jak jsme Gatorade úspěšně uvedli na český a slovenský trh – díky spolupráci se špičkovými sportovci jsme vytvořili kolem značky komunitu lidí, kteří skutečně makaj.
Creative Director
Petr je rekreační sportovec a profesionální kreativec, který své nápady rád opírá o data. V rámci své práce vždy hledá cestu, jak maximalizovat uživatelský zážitek, a dokáže se vcítit jak do pocitů spotřebitele, tak do potřeb klienta. Petr v 2FRESH pracuje již 8 let – začínal jako animátor a designer, přes idea making a strategie se dostal až na pozici kreativního ředitele. Ve svém volném čase se více rekreuje než sportuje, ale nevzdává se myšlenky uběhnout svůj první (půl)maraton.
TikTok. Co může firma dělat na sociální síti, o které si všichni myslí, že je pro děti? Ukážu vám, jak jsme se tomu postavili ve Footshopu.
Global Brand Manager
Martin Paukrt se ve světě online marketingu a sociálních sítí pohybuje více jak 8 let, dva a půl roku vedl social media tým ve Footshopu a nyní je přes 9 měsíců na pozici Global Brand Managera. Footshop začínal se čtyřiceti páry bot na skladě a dnes je jedinou firmou v Česku a na Slovensku, která přináší exkluzivní kolekce známých značek. Své zkušenosti Martin získal spoluprací s klienty jako Jägermeister, Tullamore D.E.W., Vodafone, T-Mobile nebo Milka.
Podíváme se detailně na vybrané příspěvky, které dosáhly největších čísel a řekneme si důvody, proč tomu tak bylo.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Podnikání na mezinárodní úrovni má mnoho úskalí, která je potřeba dobře zvážit, aby mohla firma úspěšně expandovat. Růst vyžaduje správné plánování. Proto Vás dnes provedu seznamem co dělat a čeho se naopak vyvarovat v SEO pro mezinárodní trhy.
Přednáška proběhne v anglickém jazyce bez překladu.
SEO Consultant
Thea je zkušený SEO konzultant v oblasti mezinárodního SEO. V eVisions úspěšně vybudovala a vedla několik mezinárodních SEO projektů pro malé a střední podniky, a také pro korporátní klientelu z České republiky a Slovenska. To vše s cílem rozšířit a určit jejich online přítomnost především v německy mluvících zemích.
Český módní vyhledávač GLAMI po loňské expanzi do dalších třech zemí aktuálně působí na třinácti evropských trzích a plánuje další rozvoj i za hranice Evropy. Představím vám náš pohled na best practices při takto rychlém rozvoji firmy, zároveň upozorním na chyby, ze kterých jsme se poučili a můžou pro vás být zajímavým zdrojem inspirace. Představím vám taky náš in-house výzkumný projekt fashion-research.com.
Expansion Manager
Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.
Z Brašnářství Tlustý se za poměrně krátkou dobu stal v domácí kotlině uznávaný love - brand, který si své místo na slunci s výraznou pomocí atraktivní komunikace na sociálních sítích vydupal z nuly. Nyní stojíme před další velkou výzvou a tou je úspěch na zahraničních trzích. Bude na to naše dosavadní social media strategie stačit? Jaké jsou první lessons learned? A proč i v tomto případě trváme na zachování marketingového know how uvnitř firmy? Rád vám na tyto a další otázky odpovím během své přednášky.
Ředitel
Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.