Spoluzakladatel
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Partner
Partner pražské kanceláře Dentons, působí jako vedoucí Sekce práva ICT na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a garant výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. V roce 2017 získal ocenění Právník roku v oblasti práva informačních a komunikačních technologií. Digitalizaci procesů se v advokátní praxi věnoval například pro retailové, či bankovní klienty.
Právní úprava influencer marketingu, to zní trendy a cool. Přitom nejde o nic nového – veškeré smluvní typy (o propagaci, o spolupráci atd.), které se s influencery uzavírají, tu byly už dávno před vznikem Instagramu. To samé platí pro zákonnou úpravu – úřady by tedy měly být schopné odhalovat a trestat zakázané typy reklamy i na sociálních sítích. Tedy v teoretické rovině. Mě zajímala praxe a ta dosud chybí. A tak jsem se za 25 dolarů stal influencerem s 11 tisíci followery, kterým jsem začal sázet reklamu za reklamou. Hlavně tedy tu klamavou, neoznačenou a jinak nezákonnou. No a pak jsem se nahlásil na jednotlivých úřadech, abych zjistil, jak budou postupovat. Přijďte si poslechnout moji přednášku. Už jen proto, že to zároveň může být moje rozlučka se svobodou.
Právník
Ladislav Drha, advokátní kancelář
Honza je právník, specializující se na fintech, právo IT a nová média. Vystudoval práva na Karlově univerzitě a na University of Miami. Působil v mezinárodních advokátních kancelářích, poté založil vlastní právní start-up reagující na změnu občanského zákoníku. S ním díky digitalizaci dokumentů a automatizaci jejich tvorby změnil stanovy několika tisícům společností v ČR. Honza poskytoval právní poradenství při zrodu (a někdy bohužel i u zániku a při následných sporech zakladatelů) předních fintech a kryptoměnových projektů v ČR. Věnuje se právní problematice výkonnostního a influencer marketingu a aktivně publikuje o právu nových technologií, zejména ve vědeckých časopisech Univerzity Karlovy.
Advokátka
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.
Product Manager
Vystudovala VŠE. Realizovala projekt Melogee. Zcestovala půlku světa. Ve Slevomatu propojuje svou činorodost s vášní pro cestování, proto se produktově stará o online rezervace a vše, co s cestováním souvisí.
Mistrovství světa v ledním hokeji každý rok do červena rozpálí nejednoho po zbytek roku spícího fanouška. Jak ale v zástupu všemožných značek spojených s hokejem vystoupit z řady a nezapadnout? Tak, že odměníte fanoušky. Stokrát. Pro značku piva Krušovice jsme ve spolupráci se čtyřmi agenturami připravili komunikační koncept „Královské studio“. A znovu si uvědomili, jak je důležité, aby kreativní a mediální agentury seděly u jednoho stolu.
Digital Account Manager
Milena svou kariéru v marketingu odstartovala v mediální agentuře Starcom na pozici media konzultanta, kde měla možnost stát u zrodu online i offline kampaní pro globální značky Samsung a Coca-Cola. Její další cesta již vedla do digitálu, a to do Adexpresu, kde má už rok z pozice digital account managera na starosti klienty jako Philips, Heineken, Ravak či Upfield. Ve volném čase ji nejčastěji najdete na toulkách přírodou s jejími dvěma pejsky.
Client Service Director
Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.
CEO
Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je vlastníkem a zakladatelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznys. Ve volném čase se věnuje zemědělství a podílí se na krajinotvorbě, což pro něj představuje poslání i odpočinek od digitálního světa.
„Vánoce. Lavor salátu, pohoda. Nebo ne? My v eshopech vidíme Vánoce jinak. Už od října trneme, jestli konkurence nemá lepší nabídku, nebo jestli se vám líbí naše reklama. A tak jsme se letos rozhodli, že na boj s konkurencí kašlem …“ Takhle loni začínal náš vánoční spot a v podstatě vystihuje myšlenku celé kampaně – rozhodli jsme se nepřetahovat výjimečně s naší hlavní konkurencí, ale naopak jí dát prostor v kampani a nabídnout příměří. V case study se podělíme o to, jak to celé dopadlo.
Marketing director
Jako marketingový šéf CZC.cz se už druhým rokem snaží tomuto brandu vtisknout rozpoznatelnou image dvojky na online trhu s elektronikou. A je přesvědčený, že to eshopu svědčí. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz.
Strategy Director
Roman spoluzaložil agenturu Brain One, kde pomáhá značkám formovat strategie a tvořit dlouhodobou konzistentní komunikaci. V agentuře pracuje pro značky jako je Direct pojišťovna, Vivantis, Heureka a samozřejmě také CZC.CZ.
CMO
Lukáš je srdcem i duší kreativec. Jako leader Komunity Targito propojuje nejen e-mail marketéry těch nejvýznamnějších českých e-shopů. A to skrze motto: „Společně rosteme, společně se inspirujeme!“
CMO
Janek je marketingový ředitel v CityZen, mladém českém start-upu z Chrudimi, který vyrábí unikátní bavlněné oblečení, na kterém není vidět pot a odolá špíně. Je to nadšený markeťák, co svou práci rád staví na datech a širokých kontextech.
Za dva a čtvrt roku spolupráce s MALL.CZ se zvedla organická návštěvnost blogu o 103 500 %. Napsali jsme asi 400 článků, které 80 % návštěvníků přečte až do konce. V případovce vám ukážu, jak se nám to povedlo, a nechám vás nahlédnout pod pokličku našeho blogování pro MALL.CZ.
Martina vystudovala mediální studia a žurnalistiku. Při škole pracovala v redakci regionálního deníku, odtud pak zamířila do marketingu a nastoupila do Obsahové agentury, kde pracuje přes dva roky. Jako headcopy měla na starosti například obsahový hub LMC a dlouhodobě vede strategické plánování blogu MALL.CZ.
CEO
Giuliano je od roku 2017 zakladatelem a majitelem datově analytické agentury Revolt BI. Dříve působil jako analytik na Ministerstvu obrany ČR, v technologickém startupu Keboola a jako analytik ve společnosti McKinsey & Company.
Online marketing consultant
Honza se primárně věnuje strategickým konzultacím v oblasti online marketingu. Jeho recept je data driven přístup k rozhodování smíchaný se selským rozumem a léty zkušeností z mnoha rozličných projektů.
Personalizace je už nyní naprostý buzzword v oblasti digitálního marketingu a CX. Má cenu se o ni vůbec snažit? Jak na to, pokud chcete opravdu docílit personalizovaného zážitku s vaším brandem v Digitálu? Jakou roli tam hraje strojové učení a AI? Jestli je pro vás personalizace tématem, o kterém zatím byť jen přemýšlíte, přijďte se inspirovat a podebatovat na tuto přednášku!
Data and AI Solution Architect for Digital/Marketing at DataSentics
David Vopelka nyní pomáhá firmám s využívat strojového učení a automatizace marketingu na základě dat. Zaměřuje se primárně na oblasti Digital marketing a CRM, kde staví na několikaletých zkušenostech z jeho vedení v jedné z největších korporací u nás - České spořitelně. Tam kromě běžné spolupráce s agenturami hledal cesty, jak propojit offline a online data o zákaznících a udělat kampaně lepší jak pro ně, tak pro banku.
Jednou z výzev, se kterou se v digitální době firmy potýkají, je matoucí počet nástrojů a kanálů ke společné interakci se zákazníkem. Ten navíc očekává, že komunikace ze strany firem bude personalizovaná a konzistentní zároveň. Povíme si o tom, jak se firmy mohou s touto výzvou vypořádat díky správnému využití analytik.
Global Practice Customer Intelligence
Simon je zkušený data analytik a expert na zákaznickou zkušenost. Momentálně pracuje pro světového lídra v oblasti analytického softwaru SAS. Konkrétně na oddělení globální zákaznické zkušenosti. Specializuje se na marketing AI a rozhodovací vědy a také na jejich aplikaci ve světě digitálního omni-channel marketingu. Budeme hovořit o tom, jak odstranit problémy ve sbírání a používání dat z digitálních kanálů, jak aplikovat moderní techniky sebe vzdělávání do vašich marketingových strategií, jak dohromady integrovat online a offline kanály a jak toto všechno využít pro lepší pochopení a optimalizaci zákaznických cest.