Zatímco v globálním kontextu je Gatorade vnímán jako lovebrand sportovních fanoušků a sportovců samotných, v kontextu lokálním šlo o značku, o které bylo nutné vybudovat povědomí prakticky na zelené louce. Dozvíte se, jak jsme Gatorade úspěšně uvedli na český a slovenský trh – díky spolupráci se špičkovými sportovci jsme vytvořili kolem značky komunitu lidí, kteří skutečně makaj.
Petr je rekreační sportovec a profesionální kreativec, který své nápady rád opírá o data. V rámci své práce vždy hledá cestu, jak maximalizovat uživatelský zážitek, a dokáže se vcítit jak do pocitů spotřebitele, tak do potřeb klienta. Petr v 2FRESH pracuje již 8 let – začínal jako animátor a designer, přes idea making a strategie se dostal až na pozici kreativního ředitele. Ve svém volném čase se více rekreuje než sportuje, ale nevzdává se myšlenky uběhnout svůj první (půl)maraton.