Mistrovství světa v ledním hokeji každý rok do červena rozpálí nejednoho po zbytek roku spícího fanouška. Jak ale v zástupu všemožných značek spojených s hokejem vystoupit z řady a nezapadnout? Tak, že odměníte fanoušky. Stokrát. Pro značku piva Krušovice jsme ve spolupráci se čtyřmi agenturami připravili komunikační koncept „Královské studio“. A znovu si uvědomili, jak je důležité, aby kreativní a mediální agentury seděly u jednoho stolu.
Milena svou kariéru v marketingu odstartovala v mediální agentuře Starcom na pozici media konzultanta, kde měla možnost stát u zrodu online i offline kampaní pro globální značky Samsung a Coca-Cola. Její další cesta již vedla do digitálu, a to do Adexpresu, kde má už rok z pozice digital account managera na starosti klienty jako Philips, Heineken, Ravak či Upfield. Ve volném čase ji nejčastěji najdete na toulkách přírodou s jejími dvěma pejsky.
Nadšený workoholik, který už 7 let zdokonaluje své dovednosti v reklamním světě. Na svém kontě má řadu českých i zahraničních projektů, které posbíraly prestižní ocenění. V Isobaru pečuje o hladký průběh kampaní a vede kompletní accountský tým pro klienty ŠKODA AUTO, Heineken, Sazka, Sunar nebo Mondelez. Pracoval také pro Vodafone, AMC, České dráhy, Mastercard, Magnesia, Dobrá voda nebo Aquila. Jeho nadhled a klidná povaha mu pomáhají zvládnout každou situaci.