Influenceři mezi paragrafy

Přednáška

Právní úprava influencer marketingu, to zní trendy a cool. Přitom nejde o nic nového – veškeré smluvní typy (o propagaci, o spolupráci atd.), které se s influencery uzavírají, tu byly už dávno před vznikem Instagramu. To samé platí pro zákonnou úpravu – úřady by tedy měly být schopné odhalovat a trestat zakázané typy reklamy i na sociálních sítích. Tedy v teoretické rovině. Mě zajímala praxe a ta dosud chybí. A tak jsem se za 25 dolarů stal influencerem s 11 tisíci followery, kterým jsem začal sázet reklamu za reklamou. Hlavně tedy tu klamavou, neoznačenou a jinak nezákonnou. No a pak jsem se nahlásil na jednotlivých úřadech, abych zjistil, jak budou postupovat. Přijďte si poslechnout moji přednášku. Už jen proto, že to zároveň může být moje rozlučka se svobodou.

Přednášející