„Vánoce. Lavor salátu, pohoda. Nebo ne? My v eshopech vidíme Vánoce jinak. Už od října trneme, jestli konkurence nemá lepší nabídku, nebo jestli se vám líbí naše reklama. A tak jsme se letos rozhodli, že na boj s konkurencí kašlem …“ Takhle loni začínal náš vánoční spot a v podstatě vystihuje myšlenku celé kampaně – rozhodli jsme se nepřetahovat výjimečně s naší hlavní konkurencí, ale naopak jí dát prostor v kampani a nabídnout příměří. V case study se podělíme o to, jak to celé dopadlo.
Jako marketingový šéf CZC.cz se už druhým rokem snaží tomuto brandu vtisknout rozpoznatelnou image dvojky na online trhu s elektronikou. A je přesvědčený, že to eshopu svědčí. Než se zařadil mezi GEEKy, vedl marketing v Lékarně.cz nebo na portálu Aukro.cz.
Roman spoluzaložil agenturu Brain One, kde pomáhá značkám formovat strategie a tvořit dlouhodobou konzistentní komunikaci. V agentuře pracuje pro značky jako je Direct pojišťovna, Vivantis, Heureka a samozřejmě také CZC.CZ.