Jednou z výzev, se kterou se v digitální době firmy potýkají, je matoucí počet nástrojů a kanálů ke společné interakci se zákazníkem. Ten navíc očekává, že komunikace ze strany firem bude personalizovaná a konzistentní zároveň. Povíme si o tom, jak se firmy mohou s touto výzvou vypořádat díky správnému využití analytik.
Simon je zkušený data analytik a expert na zákaznickou zkušenost. Momentálně pracuje pro světového lídra v oblasti analytického softwaru SAS. Konkrétně na oddělení globální zákaznické zkušenosti. Specializuje se na marketing AI a rozhodovací vědy a také na jejich aplikaci ve světě digitálního omni-channel marketingu. Budeme hovořit o tom, jak odstranit problémy ve sbírání a používání dat z digitálních kanálů, jak aplikovat moderní techniky sebe vzdělávání do vašich marketingových strategií, jak dohromady integrovat online a offline kanály a jak toto všechno využít pro lepší pochopení a optimalizaci zákaznických cest.