Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2025 se koná 13. 11. 2025.

Přednášející

Moderátor

Soňa Porupková

Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.

Přednášející

Hana Auerová

Hana Nováková se pohybuje na spojnici umění, technologií, médií a businessu. Jako doktorand na FMK UTB se zabývá uměním v AR a VR, a to jak z hlediska tvůrce tak i výzkumu. Hana má 15 let zkušeností z mezinárodního businessu, jež vystudovala na VŠE v Praze a působí jako Head of Content v unikátním start-upu http://Combster.tv. Jejím koníčkem je animace metodou stop-motion, malba na plátno pod jménem Hana Auerová a sport. Žije se svou rodinou na Zlínsku. Mluví plynně anglicky, francouzsky a španělsky.

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.

Ondřej Ilinčev

Ondřej je původem vystudovaný inženýr architektury, který nicméně záhy přešel ke grafice a skončil u UX a optimalizace konverzí, čemuž se věnuje již přes dvacet let a jeho klient od něj typicky odchází s tím, že má efektivnější web ve smyslu ať už generovaného obratu, nebo ziskovosti. Zlepšování webů ho stále baví, takže o tom také píše, přednáší, školí to a pomáhá v tom - snad úspěšně - ostatním. 

Tomáš Jindříšek

Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.

Daniel Kafka

Dan je zakladatelem digitální agentury Fragile Media, která funguje již přes třináct let. Ještě daleko déle se pohybuje ve světe digitálního marketingu a především nákupu médií. Dan získal ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100 za rok 2019 a v rámci tohoto ročníku má na starosti kategorii Brandová kampaň.

Ján Kešelák

Ján se od roku 2018 stará o rozvoj společnosti GLAMI na zahraničních trzích. V minulosti byl zodpovědný za growth marketing knižního love brandu Martinus.cz. Je také alumni německého Rocket Internet - absolventem mezinárodního programu CEMS. Ve volném čase rád hraje na klavír, čte a běhá. V rámci soutěže WebTop100 má na starosti kategorii zahraniční expanze.

Petr Kleiner

Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.

Veronika Kloudová

Veronika se starala o rozvoj kampaní pro Hedepy od samého počátku a neúnavně pracovala na tom, aby jejich cesta k úspěchu byla co nejhladší. Je to seniorní PPC specialistka, která se v uLabu stará o kampaně startupů a technologických firem expandujících do zahraničí.

Michal Schindler

Michal se tvorbou obsahu zabývá celou svou profesní kariéru. Prošel se velkými síťovými agenturami a na dlouhý čas zakotvil u Oskara (Vodafone), kde měl od začátku na starosti jeden z nejznámějších obsahových projektů vůbec - Čilichili. Aktuálně už pátým rokem působí v Creative Docku, kde má na starosti obsahový tým. Michal je v letošním ročníku soutěže WebTop100 garantem kategorie Obsahový marketing.

Annika Skalická

Vystudovala Francouzské lyceum v Praze. Po studiu politologie ve francouzském Lille a mezinárodních vztahů v Praze se posunula od etheru ke hmotě. V Creative Docku teď kontroluje datovou flow mezi klientem Albert a interním týmem. Pod palcem má všechno co se týká marketingové komunikace a contentu ze strany Creative Docku pro aplikaci Můj Albert, což odráží i UX a UI. Když chce vypustit přetlak, hraje Annika divadlo. Nejbližší vystoupení má jako Eponine v Bídnících v divadle La Fabrika.

Petr Skondrojanis

Petr se v HR a konzultačním prostředí pohybuje bezmála 26 let. Od začátku ho bavilo zkoušet nestandardní věci, což ho postupně přivedlo k tvorbě zajímavého obsahu pro účely kariérních komunikací jednotlivých firem. V posledních pěti letech se se svým projektem Cocuma věnuje firemní kultuře a pomáhá firmám s kvalitním přístupem k životu uvnitř zaměstnání vyniknout. Petr má na starosti kategorii Autentická kariérní komunikace.

Ondřej Sláma

Ondřej se v prostředí online marketingu pohybuje od roku 2016. Založil agenturu INBORN, vedl Performance oddělení a později Research & Develpoment Director v síťové agentuře Adexpres. Posledních několik let se jako Google Partners certifikovaný trenér věnuje lektorské činnosti v oblasti videoreklamy. Byl šéfem marketingu v celosvětově uznávané a oceňované firmě Prusa Research a působil také v Alze, kde se podílel na inovaci datového ekosystému a pomáhal s kampaněmi v online i offline marketingovém týmu. Ondřej je garantem kategorie Výkonnostní reklama.

Petr Srna

Petr je ředitelem agentury WOO. Ta odbavila více jak 1000 influencerských kampaní v 7 zemích. Pořádá největší konferenci o influencer marketingu s názvem INFLUCON a již osmým rokem kultivuje a vzdělává odbornou veřejnost v tomto odvětví.

Vít Straka

K tvorbě webů mě to táhlo odjakživa. Od 90. let jsem si vyzkoušel vše od kódování webů, grafiku až po marketing. Postupem času jsem v sobě objevil vlastnost dotahovat úkoly do konce a dále jsem si uvědomil, že díky širokému záběru nikdy nebudu umět určitou oblast expertně a potřebuji kolem sebe schopný tým lidí. Proto jsem nyní projekťák v PeckaDesign!

Pavel Ungr

Pavel je jedním z největších expertů na SEO ve středoevropském regionu. Poté, co prošel povinnou agenturní fází, se už několik let úspěšně pohybuje na volné noze, kde pracuje pro ty nejzajímavější zákazníky a zároveň své praktické znalosti předává dále prostřednictvím svých školení a přednášek. V letošním ročníku soutěže je garantem kategorie SEO.

Petr Václavek

Petr je inovátor a zakladatel několika startupů. Zachoval za sebou výraznou stopu v několika předních reklamních agenturách a momentálně působí jako šéf inovací v Creative Docku. Připravoval prezidentskou kampaň Marka Hilšera a v posledních letech se věnuje startupu Foodfroot, který se zabývá rozkrýváním kvality potravin. Petr má v soutěži WebTop100 na starosti kategorii Startup.

Hana Zachová

Hana již čtvrtým rokem vede značku módního vyhledávače GLAMI. Založila výzkumný projekt o módní e-commerce Fashion (Re)search. Předtím se 4 roky roky starala o rozvoj digitalnich a mediálních agentur na československém trhu přímo z evropské centrály společnosti Google a konzultovala marketingové strategie agenturních klientů. Působila také jako Google Partners trenér pro YouTube videoreklamu.

Irena Zatloukalová

Irča pracuje prakticky od začátku kariéry jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do své vlastní praxe, kde se věnuje především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému. Irča je v letošním ročníku garantkou kategorie Firemní komunikace.

Martin Zdražil

Martin je CMO online strategie Hedepy. Službu spoluzakládal v polovině roku 2020. Od té doby Hedepy pomohlo přes 3 000 lidem v 5 zemích spojit se s terapeutem přes video a cítit se lépe. Martin je zároveň Strategy Director YYY agency. Budování značek se tedy věnuje déle než 7 let.